با سلامی دوباره به شما خواننده گرامی و ورزشکار عزیز در وبلاگ fitnesspro :  


مخصوصا بدنسازی که عالی ترین و زیباترین رشته ورزشی می باشد در این مقاله با موضوعی صحبت خواهیم کرد که خود من در باشگاه به کررات میبینم که بیشتر مبتدیها با ان درگیر هستند با ما همراه باشید...


حرکت بارفیکس یک حرکت بی نظیر برای عضلات بخش بالای پشت می باشد ، بنابراین قوی تر شدن در این حرکت بسیار ارزشمند می باشد ، در این مقاله به ۶ روش عالی برای ارتقا بارفیکس اورده شده است.


خیلی از افراد در حرکت بارفیکس درتکرار خاصی ایست می کنند غالب این افراد شکایت می کنند که قادر نیستند ۳ ست ۱۲ تکراری را اجرا کنند ، یعنی ست اول به هر ترفندی که شده ۱۲ تکرار را اجرا می کنند ولی در ست دوم و سوم به هیچ وجه قادر نیستند از ۱۰ تکرار بالا بروند.


اگر بخواهید اینطور فکر کنید که حتما می بایست ۳ ست ۱۲ تکراری را اجرا کنید بدانید که کار بجایی نخواهید برد ، سعی کنید متفاوت فکر کنید و خودتان را در چهار چوب یک تعداد ست و تکرار معین محدود نسازید و در عوض برای بهتر شدن در حرکت بارفیکس در ابتدا این حرکت را برای چند ست و تکرار پایین انجام دهید.


شکا حتی می توانید برای شروع حتی در هر ست یک تکرار بارفیکس بروید ، چند نمونه ارتقا تعداد تکرار در حرکت بارفیکس در این مقاله اورده شده است.


A- ده ست یک تکراری

B- شش ست دو تکراری

C- پنج ست سه تکراری

هیچ نیازی نیست که در هر ست ۱۰ تا ۱۲ تکرار را انجام دهید.


برای خودتان یک تعداد تکرار معین مثل ۳۰ یا ۴۰ ویا ۵۰ را مشخص‌کنید و در هر تعداد ست که شده انرا به انجام برسامید به مرور زمان که یک مقدار قویتر شدید می توانید به عنوان یک مشتق پیشرفته از نکته شماره یک برای خودتان یک هدف را مشخص سازید ، برای مثال اگر یک برنامه حرکت بارفیکس تان بصورت معمول ۳ ست ۱۰ تکراری است پس در مجموع ۳۰ تکرار این حرکت را انجام دهید.


حال اگر به حرکت بارفیکس بصورت یک حرکتی که شما را به مبارزه می طلبد بنگرید پس ۳۰ تکرار را برای خود یک هدف قرار دهید و برای رسیدن به ان هر چند ست که می توانید اجرا کنید و هیچ وقت نگذارید تعداد تکرارهای یک ست شما را مغلوب کند.


برای مثال A- پنج ست ۶ تکراری

B- شش ست ۵ تکراری

C- هشت ست ۴ تکراری

D- ده ست ۳ تکراری

E-پانزده ست ۲ تکراری.  ، ادامه دارد....