اولین و برترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس www.fitnesspro.blog.ir

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

زندگی بسیار جذاب آنا ویکتوریا بهترین فیتنس کار برتر زن جهان !

سلام و درود فراون خدمت همه شما دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :


امشب در این مقاله میخام در مورد یکی دیگه از بهترین فیتنس کاران زن برتر که خودم شخصا  مجذوب شخصیت این خانم هستم براتون بنویسم که اگر فرصت اجازه داد در مقاله های بعدی در مورد نکات تغذیه ای با هم حرف میزنیم و از همه شما دوستان عزیز میخام که از وبلاگ خودتون حمایت کنید چون تا حمایت و پشتیبانی شما دوستان عزیز نباشد ادامه راه قطعا با سختی خواهد بود پس وبلاگ رو به دوستان خودتون هم معرفی کنید با ما همراه باشید...


انا ویکتوریا ستاره تناسب اندام و مربی برتر در ایالت متحده امریکا می باشد ، زندگی اولیه و اغازین انا ویکتوریا کاملا متفاوت بوده است ، اگر از ابتدا بگویم شکل و تناسب اندام او اینچنین نبود و رشد کرده و پس از رسیدن به یک هدف والا به اهمیت ورزش و تغذیه پی برد.

انا در همان اویل دچار یک زندگی یکنواخت و تکراری و روزمره شده بود و دایما کارها و فعالیت های تکراری را انجام می داد ، بدون اینکه کوچکترین اهمیتی به رژیم غذایی خود داشته باشد و پس از اینکه با مشکلات بسیاری از لحاظ جسمی مواجه شد تصمیم گرفت که سبک و شیوه زندگی خودش را تغییر دهد.


انا در نهایت متوجه شد که دارای 2 گزینه هست : یا اینکه همین زندگی را برای خود برگزیند و تا اخرش ادامه دهد گزینه دوم یا اینکه شیوه و سبک زندگی خودش را تغییر دهد ، در نهایت او گزینه دوم را انتخاب کرد و به باشگاه رفت و شروع به تمرین و پیروی از یک شیوه تمرینی و تغذیه مناسب نمود.


او در طی سالها تمرین به پیشرفت های بسیار زیادی رسید نه تنها اینکه از لحاظ جسمی به سلامتی کامل دست پیدا کرد بلکه به این نقطه دست یافت که این رسم زندگی خود را نیز به دیگران بگوید و به انها نیز کمک کند و اکنون طرفداران بسیار زیادی دارد.


خودش می گوید پیش از این من یک دختر خوش تیپ بودم و در خودم احساس میکردم به تغییر نیازی ندارم ولی عادات غذایی من نیاز به تغییر داشت تا اینکه شروع به خوردن غذای سالم کردم نه اینکه صرفا گرسنه نباشم و معده خودم را پر کرده باشم.


او برای شخصیت شگفت انگیزش معروف هست ، در ابتدا مشکلات جسمی فراوانی داشت و مشکل اصلی برمیگردد به این مورد که می گوید من هیچ اطلاعی از تمامی غذاهایی که می خوردم نداشتم و بدون پیروی  از هیچ رژیم غذایی فقط می خوردم تا اینکه پس از دچار شدن به مشکلات جسمی فراون تصمیم گرفتم سبک زندگی و رژیم غذایی خودم را تغیر دهد.


تمرین های مورد علاقه او بسیار محکم و رگباری هست تمرین بازوها و شانه ها قسمت مورد علاقه انا می باشد ، او همیشه سعی می کند که ارتباطی قوی بین ذهن و عضلات خودش برقرار کند و بدین ترتیب بیشتر عضلات خودش را درگیر تمرین می کند.


او بدن خود را در باشگاه به چالش می کشد و بیشتر سعی می کند چربی های اضافی بدنش را بسوزاند ، او بین ست های تمرینی 30 ثانیه استراحت می کند و بیشتر از یک تمرین ساده و متناوب پیروی می کند که بیبشتر تمرینات او شامل حرکات هوازی و دمبل ها می باشد.


برنامه غذایی انا شامل 3 وعده غذایی و 3 میان وعده در طول روز هست ،او می گوید که کربوهیدات ها نقش اصلی در تمرینات ورزشی را دارد و اگر به مقدار مناسبی مصرف نکند هر روز ضعیف تر می شود، هر وعده غذایی دارای مواد مغذی متعادل است پروتئین ، کربوهیدرات ، و مقدار چربی در هر وعده غذایی وجود دارد ، او همچنین در برنامه غذایی خود دارای سبزیجات و میوه ها نیز می باشد.


نکته پایانی اینکه شما نیز می توانید با بهره گیری از تمرینات انا ویکتوریا مثل او باشید اینکه با تغییر در برنامه غذایی خود و برخی از عادات زندگی بتوانید بیشتر از زندگی لذت برده و با شوق و میل فراوان و انگیزه بسیار والاتر به اهداف تناسب اندام خود دست یابید.

۲۹ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Sajjad Only

زندگینامه اسطوره درشت اندام مارتین فورد !

سلام و عرض ادب فراوان خدمت همه دوستان در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

اول قبل از شروع مقاله امشب خدمتتون عرض کنم که یک عذرخواهی خدمت همه شما دوستان عزیز بدهکارم بابت اینکه در اپدیت وبلاگ تاخیر افتاد و این مورد دوتا مشکل اساسی داره اولش این هست که واقعا مشغله کاری زیاده و من وقت کم میارم به وبلاگ برسم و مورد دومش برمیگرده به حمایت شما دوستان که باید عزیزان زیادی وبلاگ رو دنبال کنند و بیشتر تو وبلاگ مشارکت کنیم که این مورد متاسفانه کمتر دیده میشه و منم به شخصه دلسرد میشم برای ادامه مسیر .... با این وجود همچنان در کنار شما دوستان عزیز هستم تا برسیم به قله موفقیت در فیتنس و بدنسازی..

امشب براتون مقاله ای درباره زندگی مارتین فورد نوشتم شخصی که تونسته تو مدت زمان کمتری به یک هیکل فوق العاده برسه البته این ارزو به همین راحتی بدست نیومده بلکه در کنار بدنسازی تمرین و تغذیه بسیار مهم بوده با همدیگر بیوگرافی این اسطوره تناسب اندام رو مرور میکنیم.


مارتین فورد خیلی زود تونست توجه رسانه ها رو به عنوان یک بازیگر  ، مدل و یک بدنساز به خودش جلب کنه ، وقتی که یک نوجوان 11 ساله بود و یک بازیکن عالی در ورش کریکت در اثر سانحه ای مصدوم شد و نتونست این ورزش رو ادامه بده و همین امر موجب افسردگی عمیقی در مارتین فورد شد ، و از این به بعد توانست موفقیت خودش رو در زمینه تناسب اندام و بدنسازی بهبود ببخشد.


مارتین فورد در تعدادی فیلم به عنوان نقش اساسی بازی کرده است که از جمله اونها میتونیم به زندگی واقعی هالک ، در فیلم بویکا به عنوان کوشمار (کابوس)، دایره طلایی ، ایفای نقش کرده است.


همچنین از جمله فیلم های زیبای او رابین هود شورشگر ، کشتن بن لیک ، نمره نهایی ، و فیلم تلویزیونی اخیر او با عنوان سایه جنگ بوده است . این درشت اندام در فیسبوک و اینستا هم بوده و 11 میلیون فالوور دارد که در شهر بیرمنگام انگلستان زندگی می کند. و با قدرت تمرینات بدنسازی خود را انجام میدهد و گفته می شود که روزانه در حدود 6000 تا 8000 کالری مصرفی دارد تا اینکه همواره بدن خود را در حالت اماده نگه دارد.


مارتین فورد همیشه علاقمند به ورزش تناسب اندام و بدنسازی بوده هست ، و در سن 11 سالگی تمرینات حرفه ای را انجام می داده است  او زمانی که شور و شوق حرفه ای خود را در ورزش بدست اورد به تیم کریکت پیوست و در یکی از تیم های باشگاهی انگلستان بازی می کرده هست.


با این وجود او در سن 19 سالگی به شدت اسیب دید و از این زمان به بعد رویای او در رسیدن به یک ورزشکار حرفه ای در رشته کریکت را از دست داد ، این مصدومیت همراه با یک تب شدید بود که تقریبا یک سال به طول انجامید ، تا او در این زمان به خودباوری برسد.


او دچار یک افسردگی عمیقی شد که همراه با یک کاهش وزن شدید رخ داد ، در طی این مدت او تصمیم گرفت که تا اینکه با تمرینات مداوم ورزش از این حالت بدنی خود خارج شود و با ورزش تناسب اندام بدن خود را اماده نگه دارد ، و توانست بدن خود را بازسازی کرده و تحت کنترل خودش بگیرد ، و از این زمان به بعد توانست با بهبود تمرینات و تغذیه مناسب به یک ورزشکار حرفه ای در زمینه تناسب اندام مطرح گردد.


مارتین فورد در 26 ماه می در سال 1982 در مینورت روستایی در حومه شمال شرقی شهر بیرمنگام کشور انگلستان وست میدلز به دنیا امد .

در سال 2009 با زنی به اسم ساشا استیسی که هفت سال از او جوانتر هست ازدواج کرد ، و دارای دو فرزند هست که اولین دختر او ایمگان در سال 2012 متولد شد و دختر دیگر او نیز پنج سال پس از ان به دنیا امد ، و دختران او هم اکنون در حال تحصیل هستند.


مارتین فورد دارای درامد زیادی هست که هم به عنوان بازیگر دریافت می کند و هم به عوان یک مدل تناسب اندام و هم اینکه دارای یک باشگاه ورزشی در بیرمنگام انگلیس هست و او دارای یک اسپانسر در تبلیغات مکمل ورزشی انتخاب شده هست که تبلیغات این مکمل ها را برعهده دارد ، و شعار او این هست  (برای بدست اوردن اهدافت ارزو نکن بلکه فقط تلاش کن تا بدستش بیاوری).



۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
Sajjad Only

شناخت دقیق و کامل ویتامین های خانواده B !

سلام و درود خدمت همه دوستان و همراهان همیشگی در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

سلام دوستان امیدوارم امشب فوق العاده باشین چون قراره براتون درباره ویتامین ها و مکمل های لازم برای شروع یک روز خوب و یک روز تمرینی عالی صحبت کنم اگه مقاله دیشب رو خونده باشید قرار بود ادامه رو داشته باشیم که امشب بهترین فرصت هستش  پس همچنان با قدرت و پر انرژی به تلاشتون ادامه بدین و فقط روی اهداف ایده ال و طلایی خودتون تمرکز و فوکوس لازم رو داشته باشین منتظر ادامه مقاله باشید...


ویتامین ب 1 ( تیامین )

این ویتامین نیز همانند ویتامین های خانواده ب ، برای تولید انرژی سلولی از بیشتر غذاهایی که دریافت می کنیم تشکیل یافته است ، ویتامین ب 1 همچنین از عملکرد سیستم عصبی بدن حمایت می کند تا اینکه اطمینان حاصل کند پیام هایی از ذهن به عضلات منتقل می شود و این مورد را نیز بدونید که بدون وجود این ویتامین ترمیم و بهبودی از تمرینات شدید و افزایش بافت های عضلانی بسیار سخت تر خواهد بود.


ویتامین ب2 (ریبوفلاین)

این ویتامین بیشتر بر کارکرد مثبت و متابولیسم اهن در بدن تاثیر گذار هست ، تا اینکه بدن این اطمینان را داشته باشد که خون غنی شده از اکسیژن به صورت یکنواخت و مناسب در سراسر بدن پخش شده و خستگی ناشی از تمرینات شدید و زیاد در باشگاه را به حداقل می رساند ، تولید و افزایش گلبول های قرمز توسط این ویتامین کنترل می شود زمانی که بدن به اندازه کافی از این ویتامین بهره مند گردد.

همچنین این ویتامین دارای عملکرد و خاصیت های ایمنی بدن است ، از تولید رادیکال های ازاد محافظت می کند ، تا اینکه سلامتی و بافت عضلانی را در بدن افزایش دهد.


ویتامین ب 3 ( نیاسین )

ویتامین ب 3 کمک می کند تا هورمون های مختلف استروئیدی در غده ادرنال و سایر قسمت های بدن بهبود یابد تا اینکه روند رشد و افزایش بافت عضلانی و ماهیچه ای بیشتر گردد ، همچنین از سلامت قلبی و سیستم عروقی با افزایش گردش خون و کاهش تری گلیسیرید و کاهش کلسترول بد  جمایت می کند. این ویتامین نقش مهمی در سنتز اسید امینه در مغز دارد ، این ویتامین مواد شیمیایی دوپامین و سروتونین را ازاد می کند که باعث بهبود خلق و خوی در افراد می شود.

این نکته را نیز اضافه کنم که این ویتامین باعث تحمل گلوکز در بدن می شود که باعث می گردد که میزان انسولین در بدن کنترل شود و در این نتیجه مواد مغذی برای رشد سلول های عضلانی افزایش می یابد.


ویتامین ب5 ( پانتونتیک اسید )

ویتامین ب 5 برای تولید کلسترول ضروری و لازم هست ، کلسترول برای بدنسازان بسیار مهم است زیرا پایه اصلی برای تشکیل و ایجاد هورمون های استروئید همانند تستوسترون است، کلسترول همچنین ویتامین دی را افزایش می دهد ، که برای تحکیم و افزایش قد و استخوان بندی با جذب کلسیم بسیار تاثیر گذار هست ، این ویتامین برای حمایت از سلامتی دستگاه گوارشی ضروری است تا اطمینان حاصل شود که این پروتئین ویتامین ها ، کربوهیدرات و چربی را بخوبی در بدن جذب می کند.


ویتامین ب6 ( پیریدوکسین )

همانند سایر ویتامین گروه ویتامین های ب ، در بسیاری از واکنش های انزیمی در بدن دخالت دارد ، این ویتامین شامل متابولسیم پروتئین هست بویژه برای جمع اوری اسید امینه از تمامی منابع پروتئینی مختلف برای تشکیل و افزایش بافت عضلانی ؛ زمانی که در بدن انرژی اضافی ذخیره گردیده هست ، یعنی اینکه شما به میزان لازم پروتئین مصرف کرده اید و بدن میزان مازاد را به انرژی تبدیل می کند ، یعنی اینکه گلیکوزن را به گلوکز برای افزایش کارایی بدن به انرژی بدل می کند ، همیچنین این ویتامین با بیشتر کردن لنفوسیت کمک می کند تا اینکه عملکرد سیستم ایمنی بدن افزایش یابد.


ویتامین ب 7 ( بیوتین )

ویتامین ب7 برای متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها استفاده می شود ، پس از هضم غذا قندها با کمک این ویتامین به انرژی تبدیل می شود ، با وجود این ویتامین چربی ها برای بهبود کارایی عضله بسیار مهم هستند ، غشای سلولی در بیشتر بافت ها با وجود یک انزیم بنام استیل کو سبب تشکیل بافت های چربی در اطراف بافت های عضلانی میشوند ، اگر در حین تمرین دچار گرفتگی عضلات شدید این مورد به دلیل اختلال در تنظیم قند ها در بدن صورت میگیرد که این مورد خودش به دلیل کمبود این ویتامین می باشد.


ویتامین ب 12 ( کبالین )

در مورد این ویتامین بگم که بیشتر برای تنظیم DNA ، RNA ، پروتئین ، چربی ها ، و هورمون ها در بدن کمک می کند و با تشکیل برخی از انزیم ها میزان قابل توجهی از ویتامین ها را ذخیره می کند ، تا اینکه میزان پروتئین در بدن کنترل شود.

۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sajjad Only