اولین و برترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس www.fitnesspro.blog.ir

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

درباره اسطوره فیتنس لازار انجلو بیشتر بدانیم !

سلام و درود خدمت دوستان و بزرگواران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro

حتما خیلی از شما دوستان تا بحال چندین بار نام قهرمان و اسطوره بلغاری لازار انجلو رو شنیده اید شخصی که برای چند سال پی در پی قهرمان فیتنس انتخاب شده است ، شخصی که بدون استفاده از مکمل های استروئیدی توانسته به تناسب بدنی و فیزیکی فوق العاده عالی دست یابد ، بسیار مهم هست که درباره این شخص بیشتر بدانیم ، لازار انجلو زمانی که تصمیم گرفت دارای بهترین فیزیک و تناسب اندام شود و با تلاش و زحمت های مداوم توانست خود را به همه جهانیان معرفی کند با ادامه مقاله با ماهمراه باشید...


قبل از اینکه لازار یک بدنساز و یک مربی شخصی شود، به صورت حرفه ای به مدت ۱۰ سال بسکتبال بازی میکرده.

او رهبری تیم خود چندین فصل داشت و یکی از بهترین های پست گارد(Point Guard-یکی از پست ها در بسکتبال) کلاسش بود. وقتی که ۱۶ ساله بوده وارد تیم ملی جوانان بلغارستان میشود و برای چند تیم دیگر در انجمن ملی بسکتبال بلغارستان بازی میکند. در سن ۱۸ سالگی یک سال و نیم در  ارتش میمونه و اونجاست که حرفه ش(بدنسازی) رو پیدا میکند. بدنسازی یکی از قسمت های ثابت زندگی وی میشود و به آکادمی ورزش بین المللی رفته تا مدرک مربی شخصی را بگیرد.

وی به افراد زیادی کمک کرده تا به بالاترین پتانسیل بدنشون دست یابند.

او زندگی خودش را وقف بدنسازی کرده و از سال ۲۰۰۶ در مسابقات مختلف شرکت کرده، زمانی که درمسابقات برنده نشده حداق یک مدال برنز گرفته. او این افتخارات را بدون مصرف استروئید بدست آورده است. لازار با فیزیک فوق العاده متناسب خود بر بقیه بدنسازان چیره شده است.

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۵۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
Sajjad Only

تمرینات سخت و اصولی جهت رسیدن به یک فیتنس کار نامبر وان ( 2) !

سلام و عرض ادب و ارادت دوباره خدمت دوستان و ورزشکاران بزرگوار در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro

همان طوری که در مقاله اول در تمرینات سخت و اصولی جهت رسیدن به یک فیتنس کار نامبر وان صحبت کردیم ، رسیدن به یک بدن عضلانی وتفکیک شده از یک قاعده و اصول خاصی پیروی میکند ، اگر ما در طول روز و در حین انجام تمرینات در باشگاه این قواعد را رعایت کنیم صد در صد شاهد پیشرفت چشمگیری در افزایش قدرت عضلانی و سایز بدن خود خواهیم بود ، اصول خاص داشتن یک برنامه تمرینی مداوم ، برنامه غذایی ، تمرکز بر روی ذهن و جسم در باشگاه و انگیزه و پشتکار فراوان شخص تا رسیدن به یک بدن فیزیک و عضلانی می باشد ، تیم فیتنس پرو نیز در همه مراحل تا زمانی که به تناسب اندام ایده ال خود دست یابید همراه شما دوستان خواهد بود.


حتما این مقاله را مطالعه فرمایید : در مورد ورزش فوق العاده پیلاتس بیشتر بدانیم ! 

۴) خواب را در اولویت خود قرار دهید

مهم نیست که برنامه روزانه دلئون چه مقدار شلوغ باشد در هر حال او همیشه زمان کافی‌ برای استراحت را در برنامه خود قرار میدهد.او می‌گوید “ همیشه خواب زیبای خود را انجام دهید.خواب زمانی‌ است که بدن شما بعد از یک فشار سخت در باشگاه ریکاوریخواهد شد پس یک خواب خوب شبانه‌ به شما این اطمینان را خواهد داد که در تمرین بعدی خود نیز موفق عمل خواهید کرد. “ دلئون روزی ۸-۹ ساعت خواب شبانه‌ تمرکز خود را قرار میدهد

 

۵) از باشگاه بیرون بزنید

بسیاری از مردم گمان میکنند که برای داشتن بدنی همانند مدل‌های فیتنس باید هر روز در باشگاه تمرین کنند اما اینطور نمی‌باشد.لازمه رسیدن به بدنی نظیر مدل‌های فیتنس تمرین هوشمندانه تر می‌باشد نه لزوما تمرین سخت تر و بیشتر.

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۴۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
Sajjad Only

تمرینات سخت و اصولی جهت رسیدن به یک فیتنس کار نامبر وان (1) !

سلام و درود فراوان خدمت دوستان و همراهان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro

همان طوری که همه شما دوستان عزیز میدانید رسیدن به یک بدن فیتنسی و عضلات خشک و تفکیک شده نیازمند داشتن یک برنامه غذایی و برنامه تمرینی مداوم است که هر روز بایستی از این اصول پیروی کنید ، رسیدن به یک تناسب اندام ایده ال به دنبال انجام تمرینات ورزشی خاص و مخصوص این رشته و همچنین دریافت مقداری مشخص و تعیین شده ای از انواع پروتئین ها، کربوهیدرات ، مواد قندی ، چربی ها و دریافت مقدار مناسب کالری جهت افزایش یا کاهش وزن می باشد ، تا هر چه سریعتر به هدف خود دست پیدا کنید...


آیا شما هم مدام به این فکر می‌کنید که چطور می‌توان بدنی همانند مدل‌های داخل مجله‌ها ساخت؟ اگر تا کنون در حال انجام برنامه‌های طولانی‌ مدت هوازی و خسته کننده بوده‌اید و رژیم غذایی شما نیز بسیار کم کالری بوده است زمان آن رسیده است که خود را با دانش مسلح کنید و یک شروع دوباره را تجربه کنید.با رعایت نکاتی‌ که در ادامه بیان میشود یک شروع پر هیجان تر و پویا تر را تجربه کنید.

به جای اینکه بدون هیچ برنامه قابل اتکایی به سمت دستیابی به اهداف خود حرکت کنید از نکاتی‌ که مدل فیتنس حرفه‌ای لیس دلئون درباره تمرین، تغذیه وریکاوری می‌گوید بهره ببرید و از آنها استفاده کنید.سپس از برنامه هفتگی که او برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید تا بدنی همانند مدل‌های فیتنس را برای خود رقم بزنید.

 

۱) با صبحانه شروع کنید

بسیاری از مردم اینگونه گمان میکنند که مدل فیتنس بودن یعنی‌ داشتن یک رژیم غذایی بسیار کم کالری و حتی حذف کردن برخی‌ وعده‌های غذایی اما این موضوع از واقعیت بسیار به دور می‌باشد.بسیاری از افراد هستند که معمولا وعده صبحانه خود را نادیده میگیرند اما لیس دلئون میداند که یک صبحانه خوب چه ضرورتی در شروع یک روز موفقیت آمیز برای او دارد.او این وعده را بسیار پر اهمیت میداند و نتیجه آن این خواهد بود که او در تمرینات با تمام انرژی ظاهر میشود و در تمام طول روز شاداب خواهد بود.

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۰۲ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Sajjad Only

سال جدید با رویای دست یافتنی یک اندام ایده ال در یک سال !

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ پرورش اندام fitnesspro

در چند مدتی که نبودیم و بنا به دلایلی ومشغله کاری زیاد نتونستیم مطالب جدید و بروزی در مورد پرورش اندام و بخصوص دنیای زیبای فیتنس در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهیم از این بابت تیم فیتنس پرو از همه شما دوستان همیشگی یک معذرت خواهی بدهکار است واقعا شرمنده در سال جدید سعی میکنیم با مطالب متنوع و تخصصی تر در خدمت دوستانمان باشیم .

همچنان در وبلاگ مطالب جدید گذاشته می شود تا شما دوستان استفاده کنید تا همان طوری که از قبل نیز گفته بودیم در فکر تاسیس یک وبسایت جامع در مورد تناسب اندام و رژیم غذایی هستیم و بعد از اینکه از این موضوع فیدبک خوبی گرفتیم در زمینه فیتنس و مدلینگ وبسایت را گسترش می دهیم تا بتوانیم تمامی نیازهای دوستان را براورده کنیم از اینکه با وبلاگ خودتون همراه هستید نهایت تشکر و قدر دانی را داریم در سال جدید با خبرهای خوبی و متنوعی در کنار شما خواهیم بود باز هم ما را از نظرات زیبای و پرنکته خودتون غافل نکنید .... یا علی 

۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۴۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sajjad Only