سلام و درود فراون خدمت همه شما دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :


امشب در این مقاله میخام در مورد یکی دیگه از بهترین فیتنس کاران زن برتر که خودم شخصا  مجذوب شخصیت این خانم هستم براتون بنویسم که اگر فرصت اجازه داد در مقاله های بعدی در مورد نکات تغذیه ای با هم حرف میزنیم و از همه شما دوستان عزیز میخام که از وبلاگ خودتون حمایت کنید چون تا حمایت و پشتیبانی شما دوستان عزیز نباشد ادامه راه قطعا با سختی خواهد بود پس وبلاگ رو به دوستان خودتون هم معرفی کنید با ما همراه باشید...


انا ویکتوریا ستاره تناسب اندام و مربی برتر در ایالت متحده امریکا می باشد ، زندگی اولیه و اغازین انا ویکتوریا کاملا متفاوت بوده است ، اگر از ابتدا بگویم شکل و تناسب اندام او اینچنین نبود و رشد کرده و پس از رسیدن به یک هدف والا به اهمیت ورزش و تغذیه پی برد.

انا در همان اویل دچار یک زندگی یکنواخت و تکراری و روزمره شده بود و دایما کارها و فعالیت های تکراری را انجام می داد ، بدون اینکه کوچکترین اهمیتی به رژیم غذایی خود داشته باشد و پس از اینکه با مشکلات بسیاری از لحاظ جسمی مواجه شد تصمیم گرفت که سبک و شیوه زندگی خودش را تغییر دهد.


انا در نهایت متوجه شد که دارای 2 گزینه هست : یا اینکه همین زندگی را برای خود برگزیند و تا اخرش ادامه دهد گزینه دوم یا اینکه شیوه و سبک زندگی خودش را تغییر دهد ، در نهایت او گزینه دوم را انتخاب کرد و به باشگاه رفت و شروع به تمرین و پیروی از یک شیوه تمرینی و تغذیه مناسب نمود.


او در طی سالها تمرین به پیشرفت های بسیار زیادی رسید نه تنها اینکه از لحاظ جسمی به سلامتی کامل دست پیدا کرد بلکه به این نقطه دست یافت که این رسم زندگی خود را نیز به دیگران بگوید و به انها نیز کمک کند و اکنون طرفداران بسیار زیادی دارد.


خودش می گوید پیش از این من یک دختر خوش تیپ بودم و در خودم احساس میکردم به تغییر نیازی ندارم ولی عادات غذایی من نیاز به تغییر داشت تا اینکه شروع به خوردن غذای سالم کردم نه اینکه صرفا گرسنه نباشم و معده خودم را پر کرده باشم.


او برای شخصیت شگفت انگیزش معروف هست ، در ابتدا مشکلات جسمی فراوانی داشت و مشکل اصلی برمیگردد به این مورد که می گوید من هیچ اطلاعی از تمامی غذاهایی که می خوردم نداشتم و بدون پیروی  از هیچ رژیم غذایی فقط می خوردم تا اینکه پس از دچار شدن به مشکلات جسمی فراون تصمیم گرفتم سبک زندگی و رژیم غذایی خودم را تغیر دهد.


تمرین های مورد علاقه او بسیار محکم و رگباری هست تمرین بازوها و شانه ها قسمت مورد علاقه انا می باشد ، او همیشه سعی می کند که ارتباطی قوی بین ذهن و عضلات خودش برقرار کند و بدین ترتیب بیشتر عضلات خودش را درگیر تمرین می کند.


او بدن خود را در باشگاه به چالش می کشد و بیشتر سعی می کند چربی های اضافی بدنش را بسوزاند ، او بین ست های تمرینی 30 ثانیه استراحت می کند و بیشتر از یک تمرین ساده و متناوب پیروی می کند که بیبشتر تمرینات او شامل حرکات هوازی و دمبل ها می باشد.


برنامه غذایی انا شامل 3 وعده غذایی و 3 میان وعده در طول روز هست ،او می گوید که کربوهیدات ها نقش اصلی در تمرینات ورزشی را دارد و اگر به مقدار مناسبی مصرف نکند هر روز ضعیف تر می شود، هر وعده غذایی دارای مواد مغذی متعادل است پروتئین ، کربوهیدرات ، و مقدار چربی در هر وعده غذایی وجود دارد ، او همچنین در برنامه غذایی خود دارای سبزیجات و میوه ها نیز می باشد.


نکته پایانی اینکه شما نیز می توانید با بهره گیری از تمرینات انا ویکتوریا مثل او باشید اینکه با تغییر در برنامه غذایی خود و برخی از عادات زندگی بتوانید بیشتر از زندگی لذت برده و با شوق و میل فراوان و انگیزه بسیار والاتر به اهداف تناسب اندام خود دست یابید.