سلام و درود خدمت همه شما دوستان و ورزش کاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro :


طبق قولی که بهتون داده بودم امشب براتون زندگینامه anllela رو اماده کردم که واقعا خیلی مشخص و کامل به توصیف زندگی خودش پرداخته اینکه رنج ها و نقاط ضعف میتونه به عنوان یک پل و نقطه ترقی تو زندگی معرفی بشه ، پس اگه تصمیم گرفتید زندگی خودتون رو به عنوان یک فیتنس کار عالی و فوق العاده شروع کنید این مقاله رو بخونید یادتون باشه اولین تغییر برای زندگی پذیرفتن تمامی اتفاقات و چالش های پیش روی در زندگی هستش پس با قدرت ادامه بدید...


خب بریم سراغ مقاله امشب که میخاستم در مورد anllela بیشتر باهاتون حرف بزنم که بدونید این دختر چطور تونسته به رویای خودش برسه !

anllela یک مدل تناسب اندام و ورزشکار امریکایی الاصل از کشور کلمبیا هست او در رقابت های سال 2010 بیشتر به شهرت و محبوبیت خودش رسید.

اول میتونم بگم که قبل از شروع به تناسب اندام و داشتن بدن فیزیک و خوش اندام به عنوان مدل فعالیت میکرده است و بعد از این مدت با پشتکار و اراده خودش تو فیتنس نیز تونسته به اهداف خودش برسه.

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر :


پس از اینکه چندین سال در باشگاه تمرین میکرده است اخرش در سال 2013 تصمیم گرفته در مسابقات مدل شرکت کنه و به مقام سومی در این مسابقات دست پیدا میکنه ، و تو اون زمان در اینستاگرام و یوتویوب طرفدارن بسیار زیادی داشته هست. که همیشه طرفدارن خودش رو به داشتن تناسب اندام ایده ال خودشون تشویق میکرده.

وزن تقریبا 60 تا 65 کیلوگرم ، قد در حدود 175 سانتی متر ،  متولد 1993 ، شغلش مدل تناسب اندام - فیتنس ، دور کمر 24 ، دور سینه 40 و ملیت کلمبیایی می باشد.


anllela  حرفه و شغل اولش رو به عنوان طراح مد اغاز کرده هست و پس از این شروع به تناسب اندام کرده ، خودش میگه وقتی که تو یک باشگاه بودم با یک مربی برخورد کردم و این اتفاق ساده زندگی من را برای همیشه تغییر داده و باعث شد که من سبک زندگی خودم را برای همیشه عوض کنم.

میگه زمانی که شروع به تمرین در باشگاه کردم بسیاری از دوستان و اطرافیان  ،خانواده ام به من گفتن که تمرینات را در باشگاه متوقف کنم با اینکه در اغاز راه و شروع تمرینات درد بسیاری را در بدنم احساس کردم ولی شور و شوق و علاقه من به تناسب اندام و فیتنس باعث شد که همیشه بهتر و پر شور از دیروز به تمرینات خودم در باشگاه ادامه دهم .


 از زبان خودش : پس از یک سال و نیم تمرینات منظم و دقیق من تصمیم گرفتم که در یک مسابقه تناسب اندام ثبت نام کنم که به جایگاه سومی رسیدم من شخصا از نتیجه بدست امده بسیار هیجان زده شدم برای اینکه در مدت زمان کوتاهی تونسته بودم به هدف خودم برسم .


پس از این پیروزی در یک چالش بزرگ قرار گرفت یا بایستی کار خود را به عنوان یک مدل ادامه می داد یا اینکه همیشه با تمرین در باشگاه به ارزوهای خودش می رسید ، خودش میگه در همین زمان بود که در این برهه بین دو راهی قرار گرفتم که ایا من به عنوان یک طراح مدل در کلمبیا باقی بمانم یا اینکه می خواهم اولین مدل تناسب اندام و فیتنس در کلمبیا باشم ؟

اینکه باید تمامی اهداف و رویاهای خودم و ارزش های که برای رسیدن به انها تلاش کردم را پشت سر بگذارم یا ادامه دهم؟

پس از این او تصمیم میگیره که برای همیشه به عنوان یک مدل تناسب اندام در مسابقات حضور داشته باشه و در رقابت های حرفه ای شرکت کنه.


و به خاطر همین فعالیت های مستمر و اراده قوی او بود که طرفدارن بسیاری در سرتاسر دنیا دارد.، anllela میگه : در زندگی چیزی شبیه شانس وجود ندارد ، تنها فرصت ها وجود دارند ، و شما تصمیم میگیرید که ایا بر این فرصت ها بیفزایید یا نه ! من تصمیم گرفتم از تمام فرصت هام استفاده کنم همه چیز را از دست بدهم و دوباره بدست بیارم ، و حقیقت اینه که من بهترین تصمیم زندگی ام را گرفتم.


در اینجا درسی که ما میتونیم بگیریم اینه که کار سخت و فداکاری همیشه تو زندگی جواب میده اگه واسه رسیدن به خواسته هاتون تلاش کنید حتما بهش می رسید ، حتی زمانی که اطرافیان به شما اعتماد و اعتقاد ندارند ، او در تمام این موارد فقط به هدفش پایبند بود برای اینکه می دانست به همه اونها می رسه.


پس وقتی تو زندگی بین یک تصمیم دشوار قرار گرفتید با اراده تمام و اشتیاق کامل به دنبال خواسته هاتون برید پس منتظر نباشید تا همه شرایط فراهم بشه تا حرکت کنید چون هیچ وقت شرایط درست نمیشه پس از همین امروز شروع کنید...