سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro


anna nystrom یک مدل تناسب اندام بسیار مشهور از کشور سوئد هست ، خودش می گوید زمانی که در سال 2013 یک حساب شخصی در شبکه های اجتماعی باز کردم تصمیم گرفتم که عکس های شخصی خودم را بین همه اشتراک بگذارم  می گوید در این برهه زمانی وقتی که از باشگاه بر میگشتم زمانی بود که درد تمامی بدنم را فرا  می گرفت و گاهی حتی نمی توانستم از رختخواب بلند شوم.

من نقاشی کردن را همیشه حتی از زمان کودکی دوست داشتم و عکاسی هم می کردم و یک ذهن خلاق باعث شد که عکس های خودم را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارم.


انا متولد شهر استکهلم سوئد ، با وزن حدود 53 کیلوگرم و قد 156 سانتی متر می باشد او متولد ژانویه سال 1993 که از سال 2010 به طور جدی فعالیت خودش را به عنوان برترین مدل تناسب اندام اغاز کرده هست.


مقالات پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر :

او در زمان تمرینات وقت بسیار زیادی را صرف تمرینات هوازی با وزنه های سبک می کند ، او  بعد از اینکه تمریناتت مختلفی را بر قسمت های عضلانی خودش می کند ، و بعد از اینکه تمرینات سبک را انجام می هد شروع به تمرینات وزنه های سنگین در حد چندین ست می کند.


انا در رژیم غذایی خود بیشتر بر روی غذاهای سالم و خانگی تاکید می کند ، او می گوید که در هر وعده غذایی سبزیجات را در برنامه غذایی خودش قرار می دهد ، تا اینکه اطمینان حاصل کند تمامی ویتامین ها و مواد معدنی ، و فیبر لازم را تامین می کند ، همچنین او بین تمامی وعده های غذایی خودش یک عدد میوه سالم را نیز مصرف می کند.


او می گوید من در تمامی روز از اب لازم استفاده می کنم ابی که تمیز و فیلتر شده هست ، تا اینکه اب لازم را بدنم دریافت کند ، در حدود 4 لیتر ، و این امر نه تنها باعث می شود که انرژی بیشتری در تمرینات وزنه در باشگاه داشته باشم، بلکه این امر کمک می کند که پوستی شاداب و و روشن  و دارای سیستم ایمنی قوی و دفاعی خوبی در برابر تمامی بیماری مختلف باشم.


با این حال به یاد داشته باشید که فرصت ها در اغلب موارد در دست ما نیستند همه ما یکبار فرصت زندگی کردن را داریم پس تا می توانید از تک تک لحظات زندگی خودتون استفاده کامل رو ببرید چون همه فقط یکبار فرصت دارند ، بنابریان بیشترین استفاده رو از زندگی داشته باشید.


اطلاعات بسیار شخصی زیادی از انا نیستروم هنوز منتشر نشده هست ولی این دختر جذاب مجرد بوده و ازدواج نکرده هست ،با این وجود در شبکه های اجتماعی در اینستاگرام بیش از 6 میلیون فالوور و بیش از 19 هزار پیام شخصی رو دریافت می کند ، و در سال 2013 با انتشار عکس خودش به شهرت زیادی رسیده هست که به عنوان الهام بخش بسیاری از جوانان در سرتاسر جهان مشهور و معروف گردیده هست  و حقوق متوسط او 300000 دلار هست که به عنوان مدل تناسب اندام یک شرکت تولید کننده مواد غذایی و مکمل های غذایی هست.