سلام و عرض درود خدمت همه دوستان و همراهان عزیزدر وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :


کای گرین یکی از برترین بدنسازان قرن 21 هستش که بزودی به مقام قهرمانی خواهد رسید چون بسیار به بدن ایده ال و فرم مناسب عضلانی رسیده هست ، و بی دلیل نیست که چند سال به عنوان نایب قهرمان در رقابت های مستر المپیا در کنار اسطوره بدنسازی فیل هیتث بود.


امشب در این مقاله قراره به زندگینامه و بیوگرافی کای گرین بپردازم که بسیار مورد علاقه طرفداران خودش در ایالت نیویورک امریکا هست.


کای گرین متولد 12 ژوئیه سال 1975 میلادی هستش ، که به عنوان بدنساز حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد، اخرین پیروزی او در سال 2013 میلادی رقم خورد، گرین در بروکلین نیویورک متولد شد و در همون منطقه نیز بزرگ شد ، از همون اول خودش میگه که پیشرفت فیزیکی و اندام ایده ال او از همان دوران کودکی و در کلاس ششم ابتدایی مورد توجه معام انگلیسی قرار گرفت و توجه او رو به خودش جلب کرد.


و در دوران راهنمایی به رقابت های مدارس دعوت شده و تونسته در همون سن به مقام سومی رقابت های بدنسازی انتخاب بشه ، گرین در همان زمان به عنوان یعنی سال 2004 در یک مسابقه محلی فیزیک شرکت میکنه و شکست میخوره و این شکست بزرگترین درس رو بهش میده که نباید زیاد بابت پیروزی های کوچیک مغرور بود.


در سال 2011 گرین تمرینات بدنسازی خودش رو زیر نظر مربی برتر بدنسازی جورج فاراه شروع میکنه و در سال 2011 برای اولین بار قهرمان میشه ، سومین چایزه او در همون سال در اقای المپیا بود ، و باعث اماده شدن او برای مسابقات 2012 در لاس وگاس میشه.


در سال 2012 نیز در مسابقات اقای المپیا به عنوان مقام اول دست پیدا میکنه و در 28 سپتامبر 2013 کای گرین در مسابقه اقای المپیا در لاس وگاس به مقام دوم میرسه.


کای گرین دوران کودکی بسیار سختی داشته است در 6 سالگی یتیم میشه ، و بیش از 10 سال در خانه های مردم زندگی میکرده ، از مدرسه اخراج شده و بین جوانان بسیار مورد ازار و اذیت قرار گرفته ، و در 13 سالگی به استعداد بدنی خودش پی برده و از این مزیت در راه پیشرفت خودش استفاده کرده به طوری که بیشتر سن جوانی خود روتا مرز شش سالگی از بچه های کوچک و یتیم نکهدار ی میکرده و بابت این کار پول میگرفته است.


یک سخن بسیار جالب توجه از کای گرین : پرورش اندام یک هنر است ، بدن شما بوم این نقاشی است و وزنه ها و هالتر قلموی ان ، و تغذیه رنگ این تابلو نقاشی ، همه شما توانایی تبدیل شده به یک شاهکار هنری را دارید.


در حقیقت میتونم بگم که برترین و بهترین مشوق کای گرین معلم دوران راهنمایی وی بوده هست ، کای در سن 17 سالگی ، بیشتر موفقیت خودش رو در پایان سن نوجوانی بدست اورده است در سن 19 سالگی پرو کارت خود رو در فدراسیون بدنسازی محلیNGA در سال 1994 گرفته است.


پس از اینکه کای جایزه رقابت های بدنسازان محلی رو گرفت متوجه رشد بیشتر خودش شده ، و تا 22 سالگی در بیشتر مسابقات شرکت کرد و در مسابقات قهرمانی اماتور-99 1998 مقام سوم و پنجم رو کسب کرده.


اولین و مهمترین نمایش بدن کای گرین در سال1999 در مسابقات جهانی اسلواکی بود گرچه به مقام چهارمی رسید ولی از عملکرد خودش راضی نبود ، به همین دلیل تصمیم گرفت در IFBB  ثیت نام کند عمر او نزدیک چهار سال در نمایش بدنسازی گذشت و در این برهه زمانی به شدت تمرین کرد تا اینکه انگیزه ای قوی برای رقابت های قهرمانی فیزیک جهانی باشد.


پس از 5 سال دوری از رقابت ها کای بازهم مورد توجه علاقمندان قرار گرفت ، و در سال 2005 در رقابت های نمایشی فیزیک به مقام سومی رسید ، با یان حال مصمم بود تا اسمش سر زبون ها بیفته به قول خودمون ،  و با این حال گرین بسیار تلاش کرد و پشت سر هم شکست خورد تا اینکه در سال 2007 موفق شد ، کای سرانجام در 32 سالگی موفق به کسب اولین مقامش در رقابت های حرفه ای بدنسازی شد و اما این شروع اولین پیروزی بود و او تازه شروع کرده بود.