سلام و عرض ادب فراوان خدمت همه دوستان در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

اول قبل از شروع مقاله امشب خدمتتون عرض کنم که یک عذرخواهی خدمت همه شما دوستان عزیز بدهکارم بابت اینکه در اپدیت وبلاگ تاخیر افتاد و این مورد دوتا مشکل اساسی داره اولش این هست که واقعا مشغله کاری زیاده و من وقت کم میارم به وبلاگ برسم و مورد دومش برمیگرده به حمایت شما دوستان که باید عزیزان زیادی وبلاگ رو دنبال کنند و بیشتر تو وبلاگ مشارکت کنیم که این مورد متاسفانه کمتر دیده میشه و منم به شخصه دلسرد میشم برای ادامه مسیر .... با این وجود همچنان در کنار شما دوستان عزیز هستم تا برسیم به قله موفقیت در فیتنس و بدنسازی..

امشب براتون مقاله ای درباره زندگی مارتین فورد نوشتم شخصی که تونسته تو مدت زمان کمتری به یک هیکل فوق العاده برسه البته این ارزو به همین راحتی بدست نیومده بلکه در کنار بدنسازی تمرین و تغذیه بسیار مهم بوده با همدیگر بیوگرافی این اسطوره تناسب اندام رو مرور میکنیم.


مارتین فورد خیلی زود تونست توجه رسانه ها رو به عنوان یک بازیگر  ، مدل و یک بدنساز به خودش جلب کنه ، وقتی که یک نوجوان 11 ساله بود و یک بازیکن عالی در ورش کریکت در اثر سانحه ای مصدوم شد و نتونست این ورزش رو ادامه بده و همین امر موجب افسردگی عمیقی در مارتین فورد شد ، و از این به بعد توانست موفقیت خودش رو در زمینه تناسب اندام و بدنسازی بهبود ببخشد.


مارتین فورد در تعدادی فیلم به عنوان نقش اساسی بازی کرده است که از جمله اونها میتونیم به زندگی واقعی هالک ، در فیلم بویکا به عنوان کوشمار (کابوس)، دایره طلایی ، ایفای نقش کرده است.


همچنین از جمله فیلم های زیبای او رابین هود شورشگر ، کشتن بن لیک ، نمره نهایی ، و فیلم تلویزیونی اخیر او با عنوان سایه جنگ بوده است . این درشت اندام در فیسبوک و اینستا هم بوده و 11 میلیون فالوور دارد که در شهر بیرمنگام انگلستان زندگی می کند. و با قدرت تمرینات بدنسازی خود را انجام میدهد و گفته می شود که روزانه در حدود 6000 تا 8000 کالری مصرفی دارد تا اینکه همواره بدن خود را در حالت اماده نگه دارد.


مارتین فورد همیشه علاقمند به ورزش تناسب اندام و بدنسازی بوده هست ، و در سن 11 سالگی تمرینات حرفه ای را انجام می داده است  او زمانی که شور و شوق حرفه ای خود را در ورزش بدست اورد به تیم کریکت پیوست و در یکی از تیم های باشگاهی انگلستان بازی می کرده هست.


با این وجود او در سن 19 سالگی به شدت اسیب دید و از این زمان به بعد رویای او در رسیدن به یک ورزشکار حرفه ای در رشته کریکت را از دست داد ، این مصدومیت همراه با یک تب شدید بود که تقریبا یک سال به طول انجامید ، تا او در این زمان به خودباوری برسد.


او دچار یک افسردگی عمیقی شد که همراه با یک کاهش وزن شدید رخ داد ، در طی این مدت او تصمیم گرفت که تا اینکه با تمرینات مداوم ورزش از این حالت بدنی خود خارج شود و با ورزش تناسب اندام بدن خود را اماده نگه دارد ، و توانست بدن خود را بازسازی کرده و تحت کنترل خودش بگیرد ، و از این زمان به بعد توانست با بهبود تمرینات و تغذیه مناسب به یک ورزشکار حرفه ای در زمینه تناسب اندام مطرح گردد.


مارتین فورد در 26 ماه می در سال 1982 در مینورت روستایی در حومه شمال شرقی شهر بیرمنگام کشور انگلستان وست میدلز به دنیا امد .

در سال 2009 با زنی به اسم ساشا استیسی که هفت سال از او جوانتر هست ازدواج کرد ، و دارای دو فرزند هست که اولین دختر او ایمگان در سال 2012 متولد شد و دختر دیگر او نیز پنج سال پس از ان به دنیا امد ، و دختران او هم اکنون در حال تحصیل هستند.


مارتین فورد دارای درامد زیادی هست که هم به عنوان بازیگر دریافت می کند و هم به عوان یک مدل تناسب اندام و هم اینکه دارای یک باشگاه ورزشی در بیرمنگام انگلیس هست و او دارای یک اسپانسر در تبلیغات مکمل ورزشی انتخاب شده هست که تبلیغات این مکمل ها را برعهده دارد ، و شعار او این هست  (برای بدست اوردن اهدافت ارزو نکن بلکه فقط تلاش کن تا بدستش بیاوری).