با سلام خدمت همراهان همیشگی و دوستان عزیز در وبلاگ fitnesspro:


حالا دیگر بخوبی در همه دنیا شناخته شده است . پسر ماهیگیری که حالا از بهترین های IFBB است و مدعی بزرگ سال های اتی بحساب می اید ، ممدوح الصبیا به اینکه ژنتیک خوبی دارد تاکید می کند و اعتقاد دارد که رژیم غذایی راز موفقیت هر بدنساز در مسابقات بدنسازی به حساب می اید.


بیگ رامی در اولین تجربه المپیایی خود توانسته به جمع ده نفر برتر جهان راه پیدا کند و خیلی ها می گویند او می تواند روزی بهترین بدنساز جهان باشد.


ممدوح با پشتوانه قهرمانی در مسابقه نیویورک و تحت نظر دنیس جیمز تمرین می کند و در سال ۲۰۱۷ بیشتر از او خواهیم شنید ، قبل از انکه بخواهیم درباره رژیم غذایی خود چیزی بگویم و اینکه چرا خیلی زود در بدنسازی رشد کردم ، لازم است اشاره کنم ژنتیک نقش بزرگی در موفقیت من داشته است من ژن خیلی خوبی دارم و بدنم به راحتی چربی نمی گیرد.


نکته دیگر درباره اینکه درصد چربی بدنم حتی در دوره حجم هم پایین تست ، انجام تمذین هوازی هر روزه در دوره حجم است ، حتی اگر به اندازه ۱۵ دقیقه پس از تمرین وزنه روی تردمیل باشد ، اما هر کسی که بدنسازی را شروع می کنند باید اهمیت تغذیه را درک کند و بداند که راز اصلی در برنده شدن مسابقات بدنسازی علم تغذیه است.


همه می توانند وزنه های سنگین جابجا کنند اما برای رشد کردن ، تا اندازه ای که من کرده ام ان هم طی ۳ سال ، نیاز به نظم بسیار خاصی در رژیم غذایی دارد و نباید هرگز هیچ وعده غذایی از دست برود.


اعتقادم بر این است که شما نیاز به کربوهیدرات ، چربی و پروتیین دارید و اندکی هم قند در شکل میوه در روز نیاز دارید. من رژیم غذایی ام خیلی ساده است و خیلی کم تقلب می کنم و درست به همین علت است که حتی در دوره حجم هم بدنم کم چرب می ماند... ادامه دارد