با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان خودم در وبلاگ fitnesspro


امروز در این مقاله میخواهیم در مورد عضلات پا صحبت کنیم و اینکه چطور می تونیم توی شش هفته یا نهایت هشت هفته عضلات پا را کاملا تحریک کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم پس با وبلاگ خودتون همراه باشید..


در دنیای بدنسازی رواج تجهیزات جدید به معنی منسوخ شدن تجهیزات قدیمی و وزنه های ازاد نیست ، ولی همزمان به این معنی هم نیست که در مقابل دستگاهها بدون هیچ دلیل موجهی مقاومت کنید و از فواید انها غافل شوید.


در واقع راز دستیابی به پاهای حجیم و کامل در کمترین زمان ممکن این است که همزمان به بهترین وجه ممکن از مزایای دستگاهها و وزنه های ازاد بهره بگیرید.


برای اینکه بدرستی از هر کدام از دستگاههای که درباشگاهتان می بینید بهره بگیرید ، دو مسئله اساسی را مد نظر قرار دهید : تکنیک اجرا و الگوی تکرارها ، کار با دستگاه برایتان این موقعیت را فراهم می کند که عضلات خود را از زوایای کاملا متفاوت تحت فشار قرار دهید نسبت به انچه با اغلب حرکات وزنه ازاد می توانید انجام دهید ، تنها اعمال تغییرات کوچک در شیوه تمرین تمرین از فاصله پاها گرفته تا زاویه پنجه ها ، می توانید هر حرکتی را با هدف اعمال فشار بر عضله ای کاملا متفاوت بکار بگیرید.


همین مسئله در مورد الگوهای ستها و تکرار های که استفاده می کنید هم صادق است ، در مورد کار با دستگاه انچه انجام می دهیم به اندازه چگونگی انجام حرکت اهمیت ندارد ، به عنوان مثال یک حرکت با دستگاه که وقتی با سه ست ۱۰ تکراری اجرا می شود و می تواند بی ارزش باشد ممکن است در صورت اجرای ۵ ست ۵ تکراری یا ۳ ست ۲۰ تکراری اثر و نتیجه چشمگیری داشته باشد.

در برنامه تمرینی که در اختیارتان می گذارم ، از الگوی تکرارها و تکنیک های تمرینی استفاده کرده ام که شاید کمتر از انها استفاده کرده باشید ولی در نتیجه استفاده از انها شاهد اثار بسیار مثبتی خواهید بود ...ادامه دارد.