با سلام خدمت دوستای عزیز و بزرگوار در وبلاگ fitnesspro:


امروز در رابطه با چربی دور شکم و کمر میخاستیم خدمت شما توضیحاتی رو عرض کنم امیدوارم که مورد قبول واقع شده باشه عزیزان بزرگوار.


از مصرف کرم ، ژل یا هر چیزی که شنیده اید که باعث از بین بردن چربی بر امده ، پشت ران می شود دست بردارید چون در بهترین حالت تنها کاری که این مواد انجام میدهند سفت کردن پوست می باشد یعنی بصورت موقتی ، ظاهر پوست ران را طوری نمایان می سازند که انگار چربی ها برامده کاهش یافته اند.


ایا واقعا می خواهید بدانید که چطور می شود برای همیشه از دست این چربی های برامده زشت رها شد ؟ پس اول از همه باید بدانید که چربی برامده یا همان چربی زشت چیست ؟ 


سی سال قبل ، از این نوع چربی بنام چربی زیر پوستی یاد می کردند و وجود یک چنین چربی را یکی از شاخص های نرمال بدن انسان تلقی می کردند ولی امروزه ما می دانیم که چربی نرمال بدن ساختاری متفاوت با این نوع چربی دارد.


تمام افراد در زیر پوست شان یک لایه چرلی دارند ، مقدار ضخامت این لایه چربی بسته به جنسیت ،وزن و فاکتور های زیاد دیگری بین افراد متفاوت است . چربی بدن بصورت یک بالشک محافظ از ارگانهای بدن مثل ( معده ، روده و ...) حفاظت می کند و منبع تامین انرژی سیستم عصبی و عضلات بدن به شمار می اید.


هنگامیکه تمام سیستم های بدن بصورت صحیح عمل می کنند ضایعات و مواد اضافی بی مصرف از بدن خارج می شوند و در نتیجه سطح پوست یک ظاهر لطیف و نرم خواهد داشت . از سوی دیگر چربی برامده یک ظاهر ناهموار و برجسته و فرو رفته دارد چربی نرمال بدن هنگامی که بدن به دلایلی همچون استرس ، گردش نامناسب وضعیت خون ، اکسیژن گیری نا کافی ، دهیدراته شدن از وضعیت بالانس و نرمال خود خارج شود این وضعیت غیر نرمال باعث می شود که چربی ، مایعات و مواد در سطحی پایین تر از حد معمول زیر پوست حبس شوند و به چربی بر امده مبدل شوند.


هنگامیکه یک چنین حالتی رخ می دهد بافتهای اتصال دهنده بین سلولی شروع به ضخیم تر شدن و سفت تر شدن می کنند و در نتیجه یکسری حفره های کوچک بر روی پست ظاهر می شود...