سلام و درود فراوان خدمت تک تک دوستان عاشقان فیتنس در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :


حالا تو این مدت که وبلاگ هست به خاطر مشغله کاری کمتر به وبلاگ سر میزنم ولی زمانی که فرصت پیش بیاد حتما مطالب جدیدی در اختیارتون قرار میدم هدف خودم هم از اول و شروع وبلاگ راهنمایی دقیق و درست شما عزیزان در رسیدن به بهترین تناسب بدنی بود باز همچنان که وبلاگ خودتون رو دنبال میکنید به اتفاق همه دوستان خودم تشکر میکنم..

وقت نداریم اصلا میرم سراغ موضوع اصلی مقاله پس با ما همراه باشید...

زمانی که ما تصمیم میگیرم به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسیم تمامی تلاش خود را می کنیم که هم به رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود پایبند باشیم ، اگر در حین اجرای تمرینات ورزشی دچار خستگی شدید همیشه هدف را در ذهن خود تصور کنید تا باز با ارده بیشتری به راه خود ادامه دهید در این مقاله در باره نکات مهم در پیاده روی سریع اشاره می شود.

در روزهای که به پیاده روی می رویم هم سرعت و هم دقت و قدرت تمرکز و انظباط فردی در رسیدن به هدف ورزشی بسیار از اهمیت ببشتری برخوردار هست.

در زمان شروع به پیاده روی با تمرکز بر روی اهداف تمرینی برنامه خود را اغاز کنید ، اینکه به خود بگویید در عرض 10 دقیقه از مسیر الف به مسیر ب را پیاده روی می کنید که این مورد هم باعث تمرکز و دقت در رسیدن به هدف تمرینی شده و هم باعث می شود که میزان استقامت بدنیتان افزایش یابد ، در حین پیاده روی همواره با حالت قائم راست ایستاده و سر خود را به سمت جلو قرار داده و مستقیم حرکت کرده و زیاد به زانو های خود فشار نیاورید تا خیلی زود در پیاده روی خسته شوید.

حتما قبل از شروع به پیاده روی حرکات کششی و انعطاف پذیری در بدن را انجام دهید ، و در طول مسیر پیاده وری میزان و سرعت خود را اندازه گیری کنید ، می توانید از یک کرنومتر استفاده کنید ، تا اینکه در دفعات بعدی که شروع به ورزش کنید می توانید با استفاده از این روش میزان پیشرفت خود را در طول یک هفته برنامه مورد مطالعه قرار دهید.

انتخاب یک کفش ورزشی بسیار راحت و مناسب می تواند در افزایش سرعت پیاده روی شما بسیار مهم باشد ، هر چقدر یک کفش مناسب داشته باشید در طول پیاده روی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت ، و سعی کنید از لباس های راحت و سبک استفاده کنید که در خنک شدن و کاهش تعریق بدن هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی به شما کمک کند.

سعی کنید روزانه یک وعده همراه با میوه و سبزیجات داشته باشید ، میوه ها و سبزیجات با ویتامین ها و موا مغذی و کربوهیدرات های خوب ترکیب شده است و اگر توانستید بعضی از میوه ها را با پوست بخورید برای اینکه مقدار قابل توجهی از ویتامین های موجود در میوه در قسمت پوست ان می باشد و در انتخاب میوه ها به رنگ ان نیز توجه کنید برای اینکه مقدار رنگ میزان ویتامین میوه را نشان می دهد که حاوی چه مقدار انتی اکسیدان و املاحی هست برای مثال گوجه فرنگی قرمز رنگ خود را از لیکوین و سیب زمینی شیرین میزان رنگ خود را از بتاکاروتن دریافت می کند .

پس نکته پایانی اینکه ورزش و تمرینات پیاده روی را در برنامه روزانه خود داشته باشید که به عنوان یکی از بهترین تمرینات هوازی شناخته می شود و علاوه بر افزایش انرژی میزان تنفس شما را برای اجرای تمرینات عضلانی فیتنس برای باشگاه بازتر می کند که می توانید با شدت بیشتری تمرینات با وزنه را انجام دهید.