سلام و عرض ادب خدمت دوستان و رفقای ورزشکار در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

تابستان دارد از راه می رسد ، بچه ها از مدرسه ، روزهای تعطیل و فصل امتحانات کم کم راحت میشوند.

ممکن است در طول تابستان فعالتر باشید اما ممکن هست که این فعالیت ها برای سوزاندن کالری اضافی کافی نباشد ، هدف از انجام فعالیت های بدنی روزانه در طول تابستان حداقل انجام 30 دقیقه ورزش جسمانی سبک و اصولی برای حفظ وزن بدن در طول فعالیت روتین روزانه می باشد  اگر قصد کاهش وزن را دارید.

غذاهی سالم و بسیار مناسبی وجود دارد که در حفظ وزن بدن بسیار موثر می باشد ، فصل تابستان دارای میوه های بسیار لذیذ و طبیعی هست از جمله هندوانه ، انواع توت ها ، خربزه ، گوجه فرنگی و ذرت می باشد.

در طول فصل تابستان به دلیل افزایش دمای هوا و نیز از دست دادن مقادیر  قابل توجهی از اب بدن بایستی همواره به این نکته توجه کنیم که باید اب کافی به بدن داده شود تا عمل هیدراته شدن بدن صورت گیرد که اگر بدن با کمبود اب مواجه گردد باعث خشکی پوست و کاهش فعالیت کلیه ها منجر میشود.

در طول تابستان از انواع سالاد ها استفاده کنید ، سالاد را با مقدار زیادی سبزیجات و سس مایونز یا مخلوطی از ماست یونانی پگاه و خامه ای استفاده کنید یا می توانید مقداری  نیز اب میوه  مخلوط کنید.

پس لازم نیست در طول تابستان رژیم های سخت بگیرید فقط سعی کنید از ابمیوه های تازه ، سبزیجات ، استفاده کرده و با انجام تمرینات سبک در طول روز وزن خود را در بهترین حالت ایده ال نگه دارید.

                                              با ارزوی موفقیت شما دوستان