سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان و همراهان عزیز در وبلاگ fitnesspro

امروز صبح قبل از اینکه مقاله ای رو در مورد بدنسازی قرار بدم خیلی فکرم مشغول بود گفتم یه ذره خودمونی حرف بزنیم بعد میرم به سراغ گذاشتن مقاله های ناب ورزشی !

ببینید عزیزان الان خب زندگی ماشینی شده همه چی از غذا خوردنمون گرفته تا وسایل مثل پوشاک و ظروف و کفش و وسایل بهداشتی همه مصنوعی و شیمیایی هستش همه هم اینو قبول داریم چاره ای هم نیست جز کنار اومدن با شرایط فعلی جامعه ....مملکت ایران تیلیارد ها ثروت داره ولی حق به حق دار نمیرسه و هیچی جای خودش نیست!

ایران با این همه جوان تحصیلکرده و سالم تورم بالا ، بیکاری شدید وفساد هم که بماند چون انسان و کلا مسلمان جمعیت اگه از یه چیزی محروم بشه بیشتر اونو دنبال میکنه و حریص تر میشه !

تفریح نیست جوون های مملک یا سیگاری ان یا قهوه خونه و یا شیشه و ماری‌جوانا و .... یا دختر بازی‌و عشق و حال.

تو این وسط اگه بچه مایه دار باشی که خوش بحالت کلا زندگی واسه شماست و هم بهشت اینجاس و هم جهنمت اینجاست زندگی کن و حقت هم هست چون زحمت کشیدی و نوش جوونت! 

اگه ضعیف و از یه خانواده فقیر باشی که اینجا میشه واست جهنم و تو هفت اسمون یدونه ستاره هم نداری و از زندگی هیچ خیری نمیبینی !

اینجا کلا فاز غم و ناراحتی و افسردگی بیداد میکنه چون اصلا سبک کشور ایران رو فاز غم و نارحتیه جالبه با شادی و تفریح و خوشحال بودن مردم کاری ندارن و کلا بیخیال مردم شدن !

دوستان تو این شرایط بیخیال همه چی بشین و به هدفتون فکر کنید به رویاهای زیباتون و به هیکل ورزشکاری با یه تیشرت خوش رنگ تنگ و عضلانی فقط ورزش زیبای بدنسازی هست که خیلی خوبه و باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس میشه و باعث شده سر زنده تر باشیم طولانی شد ... یا علی