سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان و همراهان گرامی در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro ;


همون طوری که تو جریان هستید تو چند روز قبل گفته بودم که قراره درباره دواین جانسون براتون مقاله بذارم و امشب زندگینامه و در مقاله های بعدی راز اندام متناسب و عضلانی این مرد کانادایی رو براتون فاش میکنم و  اگه میتونید وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا این یک راه فی ما بین باشه بین خودمون تا ما هم بتونیم با قدرت به راهمون ادامه بدیم و خیلی برام جای تعجب داره که اصلا چرا ما ایرانی ها به ورزش زیاد اهمیت نمیدیم مخصوصا تناسب اندام و فیتنس ، شاید به خاطر مشغله کاری زیاده و یا شاید واسه مسائل دیگه اوکی اشکالی نداره ولی حالا سایت بخواد به اون پرفکت خودش برسه یک بخش vip  حتما میذرام واسه اون دوستان همیشگی که همواره ما رو حمایت و ساپورت کردند تا یه جورایی بتونم از حمایت هاشون قدردانی کرده باشم ، بریم سراغ مقاله امشب ...


دواین جانسون متولد دوم ماه می سال 1972 از شهر هاروراد ، ایالت متحده امریکا و دارای قد 196 سانتی متر و در مشاغل مثل  کشتی گیر مسابقات wwc و بازیگر فیلم های هالیوودی و تولید کننده می باشد.


حتما این مقالات رو نیز مطالعه فرمایید :


جانسون اولین بار با اسم و لقب راک یعنی تخته سنگ شناخته شده است ، او در بین رکورد های گینس به عنوان بازیگری با بیشترین پرداخت  حقوق در نقش اول شناخته شده  ، او برای اولین بار با دریافت حقوق 5.5 میلیون دلار برای ایفای نقش بازگشت مومیایی دریافت کرده هستکه باعث شد مشهور گردد.

همچنین او فیلم های دیگری مانند : doom ، the rundown ، the mummy returns ، pari teeth ، the other guys، herculs، و فیلم های دیگری بازی کرده هست.


مهمتر از همه اینها او در یک خانواده کشتی گیر به دنیا امده هست ، پدربزرگ ، مادربزرگ ، پدر ، عموها ، و پسر عموی ، او از برترین کشتی گیران امریکا بودند ، حتی مادر بزرگ او مدیر یک باشگاه کشتی بوده است ، پدر دواین دائما از یک محل به محله دیگری نقل مکان میکردند به همین دلیل او بسیاری از مدارس را تغییر داد و در  نیوزلند و هاوایی تحصیل کرده و در پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد.


گفته شده که از همان اوایل پدرش جانسون جونیور در تربیت او بسیار فعال بوده و از سن 12 سالگی به او در بلند کردن اجسام کمک میکرده و از همین سن او را وارد ورزش کشتی کرده هست.


در دبیرستان در تیم فوتبال امریکایی شروع به بازی کرده و ارزویش این بود که در این تیم به عنوان بازیکن اصلی باقی بماند ، گفته شده در رشته روانشناسی و جرم شناسی در دانشگاه میامی ثبت نام کرده و در سال 1995 با موفقیت فارغ التحصیل  شده او می توانسته در فوتبال ادامه دهد اما در یک مسابقه اسیب دیده و پس از این شکست او به سمت کشتی رفته است.


اولین کشتی جانسون در پاییز سال 1996 در مقابل راکی مایوها بوده و تا پایان همان سال اولین قهرمانی خودش را بدست اوره ،  و ادامه زندگی جانسون در سینما با یک ضربه شدید اغاز شده و مدیران هالیوود در سال 2000 با انتشار کتاب the rock says  به او علاقمند شدند ، و در همین سال او را دعوت کرده تا در فیلم او با عنوان the mummy returns  بازی کند.


نقش بعدی او یک رهبر بود ، در فیلم the scopion king  یک ستاره بود ، و در سال 2011 در فیلم سریع و خشن ظاهر شد ، تمرکز او بر مسابقات و مقابله با جنایتکاران و ماموران پلیس با کمک اتومبیل های تقویتی صورت می گرفت.


همچنین او در فیلم های کمدی نیز دارای نقش پر رنگی بوده ، در سال 2014 نخست در نقش هر کول بازی کرد ،دواین جانسون با دانی گارسیا که تقر یبا هفت سال از اشنایی انها می گذشت و زمانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود ملاقات کرده و  در سال 1999 به طور رسمی با همدیگر ازدواج کردند ، , و در سال 2001 جانسون پدر شد و یک دختر دارد ، و پس از این اتفاق پس از شش سال این دو متاسفانه از همدیگر جدا شدند ،  و دختر او نزد همسرش زندگی می کند.


و پس از این طلاق دواین جانسون از لورن هاشین خواستگاری کرد و در 16 دسامبر سال 2015 معلوم شد که دواین پدر دو فرزند شد  و او دارای دختری به اسم یاسمن شد که اکنون بازیگر هالیوود هست.


اون طوری که دواین جانسون گفته همیشه از دوران کودکی ارزویش این بود که بتواند به عنوان یک بازیگر معروف در فوتبال امریکایی بدرخشد ولی زمانی که نتونست به اون هدف بزرگش برسد تصمیم میگیرد که استعداد خودش را در رشته های دیگر به نمایش بگذراد و همان طوری که الان میبینیم با تلاش و پشتکار تونسته الان به عنوان بهترین  بازیگر و برترین کشتی گیر wwc بدرخشد.