سلام و شب بخیر خدمت تک تک دوستان عزیز و بزرگوار در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro :


قبل از شروع مقاله رسیدن ماه محرم و شهادت دلسوزانه و جانکاه ابا عبدالله حسین را به همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم در این ماه نهایت استفاده را ببرید و ما رو از هم از دعای خیر خود محروم نکید التماس دعا

امروز میریم سراغ بحث اصلی که یه جورایی و به طور کلی با تناسب اندام و فیت بدنی مکمل می باشد و ااون هم اینکه چطور می تونیم به یک شخص کاریزماتیک و جذاب بدل شیم و بتونیم در میان دوستان و اطرافیان مجذوب باشیم ساعت 12:30 بدون تلف کردن وقت میرم سراغ مقاله با ما همراه باشید....

اگر شما نیز دوست دارید به یک فرد کاریزماتیک و جذاب بدل شوید و در میان دوستان و یا اطرافیان به یک شخصیت مجذوب و باقدرت و اعتماد به نفس بالایی شناخته شوید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید...

کاریزما یک ویژگی منحصر به فردی هست که در میان برخی از اشخاص وجود دارد و این بدین معنا است که شما می توانید با تمرین برخی از نکات به یک شخص جذاب و قدرت بیان قوی تبدیل شوید ، این افراد معمولا دارای مهارت های ارتباطی و قدرت بیان بسیار خوبی هستند و به راحتی می توانند با بقیه افراد حاظر در هر مکانی دوست شده و ارتباط برقرار کند.

اول اینکه اگر می خواهید در میان دوستان خود جذاب باشید باید یک ذهن شخص کاریزما را داشته باشید اگر ظاهر عمومی زیبایی داشه باشید و بتوانید در میان جمع صحبت کنید و بتوانید با سخنان خود باعث ایجاد الهام و انگیزه زیاد در جمع شوید این ذهنیت در میان بقیه به وجود می اید که شما دارای شخصیت کاریزما هستید.

این تصور غلط را از ذهن خود دور کنید که افراد خوش شانس دارای جذابیت هستند این تصور اصلا درست نیست ببینید باید درک درستی از تمامی اتفاقات داشته و بیشتر مواقع نسبت به خیلی از چیزها تصور و دید مثبتی داشته باشید ،حتی این افراد از کوچکترین اتفاقاتی که در زندگی روزمره انها بوجود می اید بینش مثبت و خوبی دارند.

همون طوری که در ابتدای مقاله گفتم شما می توانید به یک شخص جذاب تبدیل شوید اگر دارای قیافه زیبا و استایل بدنی خوبی هستید و یا اینکه دارای قدرت بیان و قدرت ارتباطی خوبی باشید شما تا الان 80 درصد راه را رفته اید و بسیار راحت می توانید به یک شخصیت کاریزما تبدیل شوید و اگر هم این ویژگی ها را ندارید با یادگیری برخی از نکات نیز می توانید دارای شخصیت کاریزما باشید که تناسب اندام و استایل بدنی مهمترین بخش این متد هست که من به ان اشاره خواهم کرد.

و این را بگویم که در میان این افراد اشخاص کاریزمای مثبت و منفی نیز داریم و این طوری نیست که هر شخص جذاب و جالبی بسیار خوب و عالی هست شما باید بسیار منطقی بوده و از لحن این افراد موقعیت خوب و یا بد این افراد را تشخیص دهید.

بسیاری از ترفند های ریز و نکات مهمی وجود دارد که وقتی در ملاقات با افراد و یا دوستان دیگر قرار میگیرید می توانید او را به خود جذب کنید که نحوه صحبت کردن و یا حرکات بدن از جمله انهاست ، اینکه چگونه در برخورد با طرف مقابل قرار بگیرید که او را به سوی خود جذب کنید، چگونگی نشستن با او و یا تماس مستقیم چشم در چشم و تمرکز و توجه به صحبت های طرف مقابلتان بسیار مهم می باشد.

بخش بسیار مهمی در کاریزماتیک بودن دانستن مفاهیم طنز و استفاده از جوک هست می دانید وقتی که در میان جمع و در بین دوستان خود چند جوک را تعریف می کنید ، انها با شما ارتباط بیشتری را حس می کنند بنابراین اگر خلق و خوی اطرافیان را بشناسید بهتر می توانید در میان قلب دیگران نفوذ کنید.

این نکته را نمی دانم که شما نیز چقدر از این بابت مطلع هستید اگر در زمان صحبت کردن از حرکات دست خود استفاده کنید بیشتر شما را به عنوان شخص کاریزماتیک می شناسند ، البته این بدین معنی نیست که بیشتر دست های خود را بچرخانید بلکه زمانی که صحیت می کنید بیشتر می توانید با استفاده از حرکات دست خود مفهوم کامل سخنان خود را راحت تر و کامل به سایرین برسانید.