سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز در وبلاگ گروه پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro ;

الان تو فکرم بود که براتون یک مقاله در مورد تقویت عضلات جلوبازو بنویسم که گفتم هر چقدر محتوا تولید کنم که بدون انگیزه باشه به درد نمیخوره...

چون من هر کاری میکنم تو باشگاه و یا زندگی روزمره به نوعی احساس میکنم که شاید مشکل خیلی از شما بزرگواران باشد پس بیخیال مقاله در مورد تمرینات جلوبازو شدم

من خودم شخصا تو این اوضاع و احوال چند روزی هست که احساس نا امیدی میکردم مثلا اینکه عمرمون تو ایران به هیچ و پوچ رفت حالا بگذریم فضای سایت کلا باید مثبت و پر انگیزه باشد الان این بحث جاش اینجا نیست که بگم پس بماند برای یک موقع و یک وقت دیگر...

عرض کنم که خدمت شما انسان و ورزشکاران هر چقدر هم پر انرژی و با روحیه بالایی باشند در یکی از تمرینات و یا زندگی روزمره دچار نا امیدی می شوند بنابراین بایستی همواره با وجود مشکلات روحیه جنگجویی خودتون رو حفظ کنید الان که من دارم این مقاله رو براتون مینویسم با خودم کلنجار رفتم که بیخیال همه چی و فقط باید بجنگیم در هر شرایط و در هر زمانی مثل کیم وو چونگ و یا مدیر و موسس دوو در زاپن که با جود جنگ همچنان یکه تاز تولید محصولات الکتریکی در جهان بود....

هدفم فقط این هست که عزیزان همچنان با قدرت به تمرینات خودتون ادامه بدید و همچنان مثل جنگجویان سامورایی روحیه جنگاوری خودتون رو داشته باشید و این رو هم بگم که همچنان در حال راه اندازی وبسایت تیم هستیم که به زودی یک کمی که رو پا وایساد ادرس رو براتون میگم که در سایت با محتوا و ویدیو های عالی در خدمت شما دوستان باشیم یا علی 

                              زندگی مال توست به راهت ادامه بده مثل یک جنگجوی واقعی!