سلام و درود فراوان خدمت دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

-خدمت شما عرض کنم که در طول دوران ورزشی همیشه شاهد افرادی بودیم که بنا به دلایل فراوانی به باشگاه مراجعه می کردند از افزایش وزن گرفته تا کاهش وزن : شرکت در مسایقات : خوش فرم بودن در مدت زمان کوتاه : افزایش استقامت بدنی : ایجاد تفکیک عضلانی و افزایش سوخت و ساز بدن : کاهش چربی اشباع شده و ...

-ولی در ابتدای ورود به باشگاه بیشترین مشکل به دلیل افزایش وزن و یا کاهش وزن صورت میگیرد یعنی شما فردی را در نظر بگیرید که دلیل ایشان از ثبت نام در باشگاه کاهش وزن می باشد و در اول راه با برنامه های ارایه شده از قبیل دو : شنا : پیاده روی : کار با تردمیل : دوچرخه ثابت و تمرینات هوازی این فرد بایستی مقدار مشخص شده وزن خود را کاهش  دهد و زمانی که به این امر دست پیدا کرد بعد با برنامه غذایی و برنامه تمرینی مشخص شده به وزن و تناسب بدنی ایده ال خود دست می یابد و یا برعکس این قضیه شخصی که می خواهد وزن خود را افزایش دهد به طور قطع با وزن کم و دور از استاندارد BMI این شخص شاهد تناسب خوبی نخواهد بود یعنی فردی با قد میانگین 178  و وزن میانگین 64 کیلو با کمبود وزن نرمال 15 کیلو می باشد .

یعنی بایستی با برنامه غذایی و برنامه تمرینی مدون به استاندارد BMI  دست یابد و در وزن استاندارد  80 کیلو و با تمرینات قدرتی و حجمی به بالاترین و بیشترین قدرت بدنی و تفکیک عضلانی به طور یقین دست می یابد . هدف رسیدن به بهترین تیپ بدنی با مناسب ترین وزن اسندارد مشخص شده می باشد.

پس قبل از هر تمرینی در باشگاه  باید در طول  برنامه تمرین  مشخص در باشگاه به وزن دلخواه و مناسب برسیم و با تمرینات گفته شده به تیپ بدنی حجیم و عضلانی خود دست یابیم.

    

  * رسیدن به بهترین فیزیک بدنی ممکن است کافیست همین امروز تصمیم بگیرید...*