سلام و عصر بخیر خدمت دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام fitnesspro

 یکی از روش‌های آزمایش شده و البته به اثبات رسیده برای افزایش وزن استفاده از وسایل آشپرخانه و غذاخوری بزرگ است. از بشقاب، فنجان و … بزرگ استفاده کنید. چون برای افزایش وزن باید مقدار غذا را افزایش دهید.

۴- هرگز با معده خالی ورزش نکنید. افراد لاغر ورزشکار باید یک سوال از خود بپرسند. تا به‌حال چند بار بدون صرف وعده اصلی صبحانه و فقط با نوشیدن مخلوط پودر پروتئین به باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس ورزشی رفته‌اند؟ یا بعد از صرف وعده نهار و گذشت چند ساعت بدون صرف میان وعده قبل تمرین ( ورزش –  فیتنس ) ورزش کرده اند؟ این‌ها اشتباهات رایجی هستند که بسیاری افراد مرتکب می شوند. برای افرادی که فقط صبح زمان ورزش کردن دارند، پیشنهاد می‌شود یک وعده سبک قبل از تمرین ( ورزش فیتنس ) مصرف کنند و وعده اصلی و بزرگ صبحانه را بعد از تمرین ( ورزش - فیتنس ) مصرف کنند.

۵- بر غذاهای سرشار از کالری و مواد مغذی تمرکز کنید. از مصرف غذاهای خالی از مواد مغذی و کالری اجتناب کنید. به جای یک غذای سرشار از چربی و شکر که ۵۰۰ کیلوکالری انرژی دارد، سعی کنید وعده غذایی پر کالری که حاوی کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین، مواد معدنی و فیبر باشد، مصرف کنید.

۶- در هنگام تمرین ( ورزش – فیتنس ) از نوشیدنی حاوی کربوهیدرات و پروتئین استفاده کنید. نسبت این نوشیدنی ۲ به یک و یک لیتر آب است. با استفاده از این نوشیدنی شما در طول روز حدود ۱۰۰ کلیوکالری انرژی بیشتر دریافت می‌کنید. مصرف این نوشیدنی قبل و بعد از تمرین ( ورزش –فیتنس ) باعث ۴۵۰ گرم افزایش وزن در یک هفته می‌شود.

۷- همیشه از یک برنامه رژیمی سالم مخصوص افزایش وزن پیروی کنید و از غذا خوردن دست بر ندارید. با تغذیه و رژیم سالم و تمرین ( ورزش –فیتنس ) بدنسازی یا بدن سازی همراه با افزایش وزن بر وزن عضلات بدن شما اضافه می‌شود و همچنین متابولیسم شما افزایش می یابد.