سلام به دوستان عزیز و همراهان همیشگی در وبلاگ fitnesspro

دوستان بارها در این وبلاگ به این مطلب اشاره کردم که همراهی شما عزیزان باعث تداوم ادامه کار این وبلاگ خواهد شد هدف من و دوستانم ارایه مطالب ارزشمند درباره سلامتی ، تناسب اندام و رشته بدنسازی می باشدکه شما عزیزان با اطلاعات کامل وارد این رشته شوید و به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست پیدا کنید...

لذا از شما عزیزان میخواهم وبلاگ ما رو به دوستانتان هم معرفی کنید ....ممنون از همراهی همه شما دوستان

این دو ماده در رژیم غذایی شما باعث از دست دادن وزن اضافی و سلامت بدنتان می‌شود.

می توانم از مزایای این دو ماده ساعت ها برایتان صحبت کنم اما بیشتر دوست دارم توجه شما را به احساس”سیری” که از خوردن فیبر و پروتئین به‌وجود می‌آید، جلب کنم.

جالب اینجاست که بسیاری از خانم ها از خوردن گوشت قرمز خودداری می‌کنند و گوشت قرمز را عامل چاقی می دانند.

این یک اعتقاد اشتباه است زیرا شما وقتی در وعدۀ غذایی خود گوشت و یا هر خوراک پروتئینی دیگری مصرف می‌کنید در نتیجه شما زمان بیشتری احساس سیری دارید و این احساس بسیار خوب است چون شما در این حالت کمتر تمایل به خوردن دارید.

اما توضیح بیشتر در مورد فیبر این است که باید بدانید فیبرها جزء کربوهیدرات‌های پیچیده هستند و فواید بسیاری دارند از جمله: افزایش تحرک روده، کاهش کلسترول، کاهش خطر ابتلا به بواسیر، کاهش وزن و یا چربی سوز ی ، کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان از جمله سرطان روده.

از دلایل اینکه مواد دارای فیبر در کاهش وزن و یا چربی سوز ی شما بسیار تاثیرگذارند باز هم همان احساس سیری است که شما را از خوردن بیش از اندازه در طول روز منع می‌کنند.

دریافت
حجم: 2.19 مگابایت
توضیحات: اهنگی زیبا از گروه هنری Brand x Music

پس بهتر است از همین امروز  فیبر و پروتئین را در رژیم غذایی خود بگنجانید و ترس از چاق شدن به علت خوردن مواد دارای پروتئین را نداشته باشید.

باز هم پیشنهاد می‌کنم که هرم غذایی که در روزهای گذشته توضیح داده‌ام را در رژیم غذایی خود رعایت کنید. بدن شما نیاز به همۀ درشت مغذی‌ها یعنی کربوهیدرات، پروتئین و چربی دارد و نباید خودتان را از خوردن مواد غذایی محروم کنید پس یک کارشناس تغذیه و رژیم می تواند شما را با توجه به علاقه‌تان به هدف کاهش وزن و یا چربی سوز ی تان برساند و امتیاز مثبت در این مدل رژیم‌ها این است که شما احساس محدودیت نمی‌کنید.