سلام و عصر بخیر به همه دوستان عزیز در وبلاگ fitnesspro


در مقاله قبلی در مورد تغذیه در ورزش بدنسازی حرف زدم و اینکه چقدر غذا خوردن و تغذیه در این ورزش از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است و از تجربیات بیگ رامی هم در این زمینه برای شما عزیزان گفتم حالا با همیدیگر میریم سراغ ادامه مقاله قبلی با ما همراه باشید...


کسی که تازه این ورزش را شروع کرده میتواند تعداد وعده های غذایی خود را به ۵ الی ۶ تنظیم کند اما برای یک بدنساز حرفه ای و مدعی قهرمانی ،‌کلید تغذیه این است که هر ۲ الی ۳ ساعن چیزی بخورید حتی اگر به معنای بیدار شدن از خواب و نوشیدن یک وعده پروتئین باشد ، اگر رژیم را ساده حفظ کنید هیچ عذری برای از دست دادن وعده ها وجود ندارد.


اکثر افراد به اندازه کافی نگاهی دقیق ندارند که بتوانند مقاط ضعف اصلی بدن خود را شناسایی کننپ داشتن یک مربی یا چشمی که که با تجربه باشد ، بسیار مهم است به ویژه‌ در دوره حجم که در بدن تغییرات بزرگ اتفاق می افتد ماه هایی وجود دارد که من بعضی از عضلات را هفته ای ۲ بار تمرین می دهم اما وقتی که انها رشد می کنند ، مقدار تمرین به همان یک نوبت در هفته باز می گردد یا گاهی شاید به همان یک نوبت در هفته باز می گردد یا گاهی شاید به یک هفته در میان برسد.


من خوش شانس هستم که بدنم خیلی متفاوت است اما این نتیجه ای است از بازخوردهایی دائمی که مربی ام می دهد، باشگاه اکسیژن کویت یکی از بهترین باشگاه های خاورمیانه از لحاظ تجهیزات است این باشگاه هر چیزی که یک بدنساز ممکن است نیاز داشته باشد را دارد ، هرگز در این باشگاه نتوانسته ام ار تمرینی داشته باشم که بتواند با من بماند چون نیازی ندارم که کسی به من انگیزه بدهد .


خودم خیلی با انگیزه هستم و می دانم که طی چند سال اینده به چه جایگاهی می خواهم برسم بنابراین همیشه اجازه میدهم که این موضوع برایم ایجاد انگیزه کند دوستان زیادی در باشگاه اکسیژن دارم که مرا حمایت می کنند و انتقاد های سازنده انجام می دهند...