با سلامی دوباره خدمت دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ fitnesspo :


همان طور که می دانید در مقاله قبلی به مخاطبان اصلی در باشگاه های پرورش اندام صحبت کردیم حالا امروز میخاهیم در ادامه این بحث با شما باشیم....


همین ترس از اب شدن عضلات باعث می شود که اکثر افراد از انجام تمرینات ایروبیک سرباز زنند ، به هر حال جالب است بدانید که در طول شبانه و هنگامیکه دیگر به بدن هیچ ماده غذایی نمی رسد شما قسمتی از بافتهای عضلانی را ازدست می دهید خیلی جالب نه! ولی این دیگر بدین معنا نیست که دیگر نخوابید ، بنابراین موضوع وقتی که یک فرد چاق و دارای اضافه وزن می اید و از یک رژیم غذایی پر کالری پیروی می کند به طرز وحشتناکی باعث می شود که بافت چربی به صورت لایه لایه در بدنشان افزوده شود.


فکر می کنید یک رژیم غذایی پر کالری چیست ؟ 

یک رژیم غذایی غذایی پر کالری و بدون کیفیت می تواند شامل نخوردن یک صبحانه کامل و در عرض خوردن یک کیک و بیسکویت و شیرینیجات از این قبیل و بعد از ان خوردن ساندویچ های مختلف مثل سوسیس و کالباس و پیتزا های با نام های گوناگون و نوشابه های رنگارنگ و علی اخر باشد.


پیش خود می پرسید نخوردن صبحانه بله یک نکته اکثر افراد نسبت به ان بی توجه هستند همین خوردن یک صبحانه کامل می باشد ، وقتی هنگام صبح ما ازخواب بیدار می شویم یک اتفاق بصورت طبیعی در بدن رخ می دهد و ان اینست که بدن می خواهد با حداکثر سرعت خود شروع به فعالیت و یا همان سوخت و ساز کند.


حال اگر فرد در زمان صبحانه و ساعت مطلوب ان صبحانه ای با کیفیت میل نکند ، بدن بصورت اتوماتیک و از حالت تدافعی به خود می گیرد و بجای شروع ن سوخت و ساز با سرعت مثلا ۱۰۰ کالری در ساعت شروع می کند و با سه ست ۴۰ کالری در ساعت به فعالیت می پردازد...ادامه دارد