سلام و عرض درود خدمت همراهان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro ;

امشب در مقاله باشگاه فیت سون می خوام در موردی صحبت کنم که مشکل من هم در اویل ورود به باشگاه بود که چگونه بتویم به حجم و رشد عضلانی ایده ال خودمون برسیم ، برای رسیدن به این هدف نمی توان فقط به یک مورد مقاله اکتفا کرد با این وجود مقاله امشب رو مطالعه کنید که چشم اندازه کوچیکی داشته باشید تا در مقاله های بعدی به طور تخصصی به این قضیه بپردازم .

چگونه بتوانیم به حجم و رشد عضلانی ایده ال برسیم ،دست یافتن به وزن و تناسب اندام ایده ال در رشته بدنسازی و یا فیتنس اصولی دارد که باید انها را همیشه رعایت کنیم باید یک روش و شیوه ای درست را انتخاب کنیم و به دنبال رسیدن به هدف خود باشیم .

برای اینکه بتوانیم به وزن و حجم دلخواه دست پیدا کنیم قانون کلی وجود دارد و ان نیز افزایش مصرف کالری و پروتئین اضافی در هر وعده غذایی هست ، هدف مصرف 500 تا 1000 کالری اضافی به منظور افزایش وزن وافزایش توده عضلانی هست.

بسیاری از مردم دو یا سه وعده غذا در طی روز مصرف می کنند ، و در این میان میزان دریافت کالری اضافی بسیار ناچیز هست و پس از چند مدت تمرین در باشگاه کماکان منتظر هسند که توده عضلانی انها افزایش پیدا کند ولی همچنان در استپ وزنی خود هستند ، برای افزایش باید مقدار دریافت پروتئین و کالری بیشتر گردد تا عضلات بتوانند دوباره رشد کنند ، باید همه نیازهای ضروری برای بدن تامین گردد ،در برنامه رژیم غذایی دریافت پروتئین و کربوهیدرات و چربی هر سه به میزان لازم ضروری بوه و پروتئین از اهمیت بیشتری برای حجم و جرم بدنی برخوردار هست.

مصرف پروتئین خوب و با کیفیت بالا برای ساختن عضلات لازم هست ورزرشکاران باید به طور متوسط در حدود 2 تا 3 گرم به ازای وزن بدن پروتئین مصرف کنند تا تمامی نیازهای بدنی تامین گردد.

ادامه در وبسایت باشگاه فیت سون : www.fit7.ir

ادرس پیج اینستاگرام : www.instagram.com/fit7.ir