سلام و درود خدمت همه دوستان و عاشقان ورزش فینس در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :



سلام و شب بخیر خدمت همه شما دوستان عزیز ، قبل از اینکه مقاله رو بنویسم یک موردی هست که میخام براتون بگم من قرار بود مقاله رو جمعه براتون بنویسم ولی نمیدونم مشکل از نت بود یا از لب تاب و یا از بیان ، من به شخصه هر کاری کردم نتونستم بیام و مقاله رو براتون بذارم به همین خاطر شرمنده بابت تاخیر در نوشتن مقاله و اینم بگم واقعا من تایم خیلی خیلی کمی دارم و هر موقع از شبانه روز که تایم داشته باشم مقاله رو راتون اماده میکنم....

و یک نکته ای رو هم اینجا بگم بسیاری از دوستان که از من برنامه میخاستن و بابت ارایه برنامه به دلیل اینکه زمان کافی نداشتم و مشغول برنامه دیگری بودم نتونستم برسم و یک معذرت خواهی هم بدهکارم به این دوستان که نتونستم براشون برنامه رو بنویسم و از همین جا این مورد رو تاکید کنم که شما بچه ها میتونید به آیدی بنده پیام بذارید و با من در ارتباط باشید تا برنامه تمرینی رو براتون آماده کنم پیام بذارید در کمترین زمان براتون برنامه رو اوکی میکنم... lordpersia@



جیلن سلتر یک مدل تناسب اندام مشهور آمریکایی هستش ، جیلن هم مثل بسیاری دیگر از فیتنس کاران زن دوران ورزشی خودش رو از زمان دبیرستان اغاز کرده هست ، گفتم دیگه بهتون جیلن قبل از اینکه ورزش فیتنس رو به طور جدی شروع کنه در یک مطب جراح پلاستیک کار میکرده و به دلیل اینکه به تناسب اندام خودش زیادی وسواس بود باعث شد که به این سمت کشیده شود.


جیلن در ایسنتا گرام صفحه شخصی رو خودش با همراهی خواهرش مدیریت می کند ، جالبه که بدونید خانم جیلن به علت داشتن لب های زیبا شناخته شده ، و علاوه بر این ها با نوشتن برنامه تمرینی مخصوص فیتنس در حال حاظر علاوه بر مدل تناسب اندام کسب درامد می کند.


جیلن در 8 اگوست سال 1993 در نیویورک متولد شده ، و در یک خانواده یهودی بزرگ شده و خانواده او دارای دو فرزند دختر هستند که او دارای یک خواهر بزرگتر از خودش بنام استفانی هست ، گفته میشه که او دوران کودکی سختی داشه و در مدرسه همیشه مورد ازار و اذیت قرار گرفته و بعد از مدرسه با چشمانی از اشک به خونه می اومده هست.


من خودم چند تا عکس جیلن رو دیدم فک کنم این تایتل درست هستش که جیلن در اول قیافه خوبی  نداشته و در مدرسه طبق گفته همکلاسی هایش سعی مکیرده با قلدری توجه بیشتر دوستاشو از قیافه خودش دور کنه.


گفته میشه بینی جیلن بزرگ بود و به همین خاطر در سن 15 سالگی مادر خودشو مجبور میکنه که جراحی رو انجام بده ، و این جراحی کوچک زندگی او رو تغییر میده ، پس از اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل میشه در دندان پزشکی و دفتر زیبایی مشغول به کار میشه ، و تونسته درامد خوبی برای خودش دست و پا کنه.


از جمله فعالیت های جیلن براتون بگم که که قراردادی با برنامه تناسب اندام داره که در عوض دریافت حقوق ماهیانه با کاربران در ارتباط هستش و برنامه های تمرین و امادگی جسمانی  را برای طرفدارهاش اماده میکنه ، و همچنین به عنوان مدیر خلاق مجموعه طلا و جواهرات با مارک ایون و نیز به عنوان سخنگوی یک سایت اشتراک ویدیو می باشد.


جیلن در یکی از مصاحبه هاش گفته که در اینده ای نزدیک قصد دارد که مجموعه تولیدی لباس های ورزشی خودش را راه اندازی کند ، گفته میشه بعد از راه اندازی لباس های ورزشی به علت اینکه برند مشهوری خواهد بود در سال 5 میلیون دلار درامد خواهد داشت.


و در اخر این نکته رو بگم که جیلن به شت طرفدار خواننده مشهور امریکایی ریحانا هستش و میگه برای اولین بار که ریحانا رو ملاقات کردم بهترین روز زندگی من بود و بعد از این ملاقات ریحانا از او خواسته که برنامه های تقویت تناسب اندام رو به او اموزش دهد.، پس همیشه به اینده امیدوار باشید و با قدرت رویاهای خودتون رو دنبال کنید.