سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

همون طوری که قول داده بودم ان شالله اگه تایم کافی داشته باشم تو چند مقاله به طور کامل و دقیق در مورد تناسب اندام و تمرینات فیتنسی دختران مشهور  در جهان صحبت میکنم و اصولا به این مورد بیشتر فوکس میکنم که چطور میشه بتونیم به یک اندام زیبا و عالی برسیم و بتونید هر لباسی که دلتون خواست بپوشید و از اندام خودتون راضی باشید که این هدف از پایه صورت میگیره علاوه بر اینکه باعث شادابی و افزایش اعتماد به نفس میشه و هم کمک میکنه که بتونید در امور روزمره زندگی و شغلی با روحیه رو به جلو حرکت کنید و ناامبد نشید پس با ما همراه باشید جهت حمایت از وبلاگ فیتنس پرو ما رو دنبال کنید که در اینده با قدرت کار کنیم ...


اول قبل از اینکه به قسمت های اصلی مقاله برسیم صفر تا صد قضیه رو براتون شفاف سازی میکنم و در ادامه قسمت های بعدی رو تکمیل میکنم ، تبدیل شدن به یک دختر با تناسب اندام عالی و زیبا و یک مدل زیبا به همین اسونی و راحتی نیست و این هدف می تواند سخت و دشوار باشد ، و همیشه در طول زندگی پیشرفت در همه مراحل اهسته ولی پیوسته صورت میگیرد.


همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که پیشرفت اگر که کمتر و به اهستگی صورت گیرد بهتر از این هست که پیشرفت نکنید ، این امر نشان می دهد که شما در حال تغیر شیوه و روش زندگی خودتان هستید و یادتان باشد که ذهنتون رو تغییر بدید تا شیوه زندگی تغییر کند.


اگر می خواهید که به یک تناسب اندام زیبا برسید چند نکات دارد که به مرور در مقاله های بعدی میگم ولی امشب به چند مورد اشاره میکنم:


همیشه بعد از بلند شدن از خواب یک لیوان اب بنوشید ،خوردن اب سبب می شود که میزان اسید های جمع شده در زمان که بدن به طور متناوب هشت ساعت بدون فعالیت باقی مانده هست تصفیه شود وهمین امر سبب می گردد که بدن برای شروع یک روز پر انرژی امادگی بیشتری داشته باشد ، چای سبز را نیز فراموش نکنید ، باید قید لذت خوردن غذای خوشمزه و پرچرب را بزنید تا اینکه متابولیسم بدن شما در بهترین شرایط باشید.


اگر تصمیم گرفته اید که اندام عالی و زیبای خود را داشته باشید برای خودتان اهداف واقع بینانه تجسم کنید ، مثلا اینکه اگر چند کیلو از وزن خودتان را کاهش دادید یک لباس زیبا برای خودتان داشته باشید که چند وقت می شود که نپوشیده اید تا اینکه برای ادامه راه انگیزه بیشتری داشته باشید.


فعالیت های بیخود و بی هدف رو در زندگی کاهش دهید ، تقریبا میشه گفت که بیشتر ما در طول زندگی کارهای بی ارزشی رو انجام می دهیم ، مثل تماشای تلویزیون ، گردش در شبکه های اجتماعی ، حرف زدن های طولانی با دوستان ،نه تنها این فعالیت ها باعث می شود که میزان فعالیت و تحرک شما کاهش یابد بلکه باعث افزایش استرس و اظطراب در بدن می شد.


فعال شدن بدین معنی نیست که این فعالیت ها را به طور کل از بین ببرید بلکه میتوانید تایم و میزان این فعالیت ها را کمتر کنید مثلا به جای تماشای تلویزیون روزی 5 ساعت 1 ساعت رو به پیاده روی اختصاص بدید ، یا اینکه تو خونه تمرینات هوازی رو انجام بدید مثل درجا زدن ، طناب زنی، بالا رفتن از پله ها ، یا نرمش های صبحگاهی .


اگر شما نیز از جمله ان افرادی هستید که تنقلات بیشتری را می خورید من جمله در جمع با دوستان و یا تماشای فیلم مورد علاقه و یا وقتی تنها هستید بایستی یه تقلب داشته باشید و مواد غذایی مقوی و سالم رو جایگزین این مواد چاق کننده کنید تا بتونید بدن سالم و سرحالی رو داشته باشید  ، غذاهای مضر مثل پاپ کورن ، چیپس ، نوشابه ، شیرینی ها ، تخمه رو کاهش بدید ، که بیشتر این مواد غذایی اعتیاد اور هستند .


با پیشرفت فناوری های گوناگون و تکنولوژی روز بیشتر افراد جامعه تنبل شده اند و دوست دارند که بسیار راحت تر و خیلی اسون به اهداف خودشان برسند، مثل رفتن با ماشین به نزدیکترین محل مورد نظرتان تا جایی که برای خریدن یک مواد غذایی سر کوچه رو نیز با ماشین میریم که این بدترین عادات یک فرد هست.


هر چقدر تحرک و فعالیت بدنی کاهش یابد بیشتر بافت های چربی در بدن خانم ها و دختران جوان که بنا به توده بدنی مستعد رشد سلول های چربی هستند می شود که وضعیت ناگواری را به دنبال دارد ، پیاده روی بهترین تمرین هوازی برای کاهش چربی و رسیدن به تناسب اندام هست که هم باعث می گردد که میزان متابولیسم و گردش خون در همه نقاط بدن به اسانی صورت گیرد و تمرینات بعدی برای تثبیت وزن بدن به راحتی صورت میگیرد.


اگر جزو دختران جوانی هستید که مصرف مواد دخانی دارید که امروزه بیشتر خانم های جوان حداقل مصرف قلیان رو دارند که این مورد باعث مشکلات فراوانی در سیستم گوارش و سلامتی بدن می شود ، و میزان توانایی جسمی رو کاهش می دهد ، اگر شما فردی هستید که سیگار می کشد فعالیت های قلبی و عروقی شدید مثل راه رفتن ، شنا ، و رقصیدن برای شما بسیار سخت می کند پس یک برنامه برای ترک مصرف دخانیات خود داشته باشید.

بعد از روشن شدن هدف شما از رسیدن به تناسب اندام عالی یک برنامه ورزشی و برنامه غذایی برای خود داشته باشید که در پست های بعدی درج میکنم.

، تمرینات ورزشی منظم و تمرینات هوازی که به صورت مداوم انجام می دهید باعث می شود از فعالیت های پراکنده و مختلف دوری کنید ، شما می توانید روزانه تمرینات هوازی جهت کاهش وزن و تمرینات تقویتی و استقاتی رو انجام بدید ، تا مرحله به مرحله بتونید به اندام زیبا بدون چربی دست یابید که بیشترین تاثیر را در باشگاه تمرینات هوازی دارند.