سلام و عرض ادب خدمت رفقا و فیتنس کاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

قبل از اینکه مقاله امشب رو شروع کنم این مقدمه را براتون عرض کنم که امشب به دلیل مشلغه کاری وقت نشد تا زودتر براتون به طور کامل در باره تخم مرغ و مزایای موجود دران حرف بزنم ، اگز از مطالب خوشتون اومد حتما نظرات با ارزشمندتون رو پایین این مقاله بذارید و وبلاگ رو هم به دوستانتون معرفی کنید بازم عذرخواهی میکنم تا دیداری دوباره یا علی

درباره پروتئین موجود در تخم مرغ براتون بگم که همه ورزشکاران حرفه ای در طول دوران ورزشی خودشان از این ماده پروتئینی کامل و غنی شده همیشه مصرف می کنند و یکی از بهترین مکمل های غذایی جهت افزایش وزن و حجم عضلانی تفکیک شده می باشد.


هم زرده و هم سفیده تخم مرغ برای بدن بسیار مفید و لازم هستند با این تفاوت که سفیده تخم مرغ سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی بوده و در مقابل زرده تخم مرغ دارای کلسترول ، ویتامین های محلول در چربی و اسیدهای چرب ضروری می باشند.


میتونم بگم که یک عدد تخم مرغ یکی از انواع پروتئین های ارزان قیمت و با کیفیتی هست که دارای مقادیر فراوان ویتامین ب2 بوده و مقداری چربی در زرده تخم مرغ یافت میشود که از نوع اسیدهای چرب اشباع شده هستند.


تخم مرغ غنی شده از سلنیوم ، ویتایمین ب6 ، ویتامین ب12، و روی ، اهن و مس می باشد ، البته بیشتر ویتامین های موجود در تخم مرغ به نوع تغذیه و نوع میزان دریافتی ویتامین های در خوراک انها بستگی دارد که هر چقدر میزان تغذیه کامل و صحیح در مرغ بیشتر باشد بی شک بسیار مفید و ضروری می باشد.


تخم مرغ غنی از مواد مغذی هست که باعث تقویت سیستم قلبی مانند کولین می شود ، مطالعات گسترده ای که در کشور ایالت امریکا صورت گرفته نشون میده که اگه هر شخصی روزانه یک عدد تخم مرغ مصرف کنه میزان خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و سکته به طور قابل توجهی کاهش پیدا میکنه ، که اگر در مصرف روزانه خاواده ها قرار بگیره.


تخم مرغ یک منبع بسیار عالی از ویتامین د می باشد که در جهت حفظ و تحکیم استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر بوده  و در تنظیم وزن به افراد کمک میکنه برای اینکه وقتی تخم مرغ مصرف میکنید احساس راحتی بهتون دست میده و اینطوری در کاهش وزن نیز براتون بسیار مفید می باشد و اشتهای کاذبی نیز نخواهید داشت.