سلام و عرض ارادت دوباره خدمت همه دوستان عزیز بزرگوار در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro :


خیلی خوشحالم از اینکه بازم وقت شد و تونستم با یک مقاله دیگه در خدمت شما دوستان عزیز و بزرگوار باشم از هر چی بگذریم بریم سراغ ادامه مقاله که میخاستیم در مورد افزایش اعتماد به نفس حرف بزنیم پس با ادامه مقاله با من همراه باشید....


سعی کنید بیشتر مهربان و سخاوتمند باشید حتما می دونید که یک قانونی تو کل افرینش وجود داره که انسان همه بدی ها و سختی هاشو تو همین دنیا پس میده نمیخام به بحث دینی و طرز تفکرمون وارد بشم ولی در همین حد بدونید که اگه کارهای خوب رو انجام بدید و تا حد توان به دیگرون تو انجام کارهاشون کمک کنید حتما نتیجه این کارها رو میبینید. و این عمل خیرخواهانه باعث میشه شما احساس خوبی نسبت به خودتون داشته باشید و در نتیجه این تکرار عمل در بالا بردن اعتماد به نفس در وجودتون بسیار مثبت و خوب خواهد شد.


بیشتر سعی کنید تو زندگی از نقطه امن و اسایش خودتون خارج بشید زندگی پر از اتفاقات خوب و جالب هست ولی متاسفانه زندگی ما بیشتر به کارهای روتین و تکراری خلاصه میشه و اصلا وقتی واسه اینکه خودمون رو به چالش بکشیم و هیجانات و اتفاقات بیشتر رو تجربه کنیم نمیذاره ، سعی کنید با اتفاقات کوچیک در حد توانتون خودتونو به تکاپو چالش بکشید ببینید تو موقعیت های مختلف چند مرد حلاج هستید.


حتما میدونید که هدف داشتن تو زندگی باعث میشه صبحها و یا شب ها با هدف و با برنامه بخوابید و یا بلند شید زودتر ، داشتن اصول و برنامه ریزی دقیق تو زندگی کمک میکنه که بهتون منظم تر بشید اینکه بتونید بیشتر کارهای عقب افتاده رو انجام بدهید حتما موجب میشه به خودتون اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و تو زندگی موفق تر عمل کنید.


وقتی تو یک جمعی هستید و یا اینکه میان فامیل و یا مهمونی و یا یک جمع دوستانه سعی کنید تن و لحن صداتون بیشتر از یک حد معمول نباشه دیدین وقتی یک نفر با صدای بلند حرف میزنه بهش میگم چی شده بلندگو قورت دادی ، هر کی با صدای بلند حرف بزنه به معنی اقتدار کامل نیست شما ارام و با طمانینه و با اقتدار حرف بزنید اطرافیان هم نه از صدای نخراشیدتون ناراحت میشن نه از اینکه خیلی اروم حرف میزنید و همین تن صدا باعث میشه بیشتر جذب صحبت هاتون بشن.


موقعی که میخایین بیرون برید حتما سرتون رو بالا نگه دارید و راست و ایستاده حرکت کنید زندگی و لباس پوشیدن و یا هر کاری که میکنید به زندگی خودتون مربوط میشه پس نظر دیگران براتون ارزش نداره پس حتما برای افزایش اعتماد به نفستون راست و با قامت ایستاده خرکت کنید.

اگه تصورتون از خودتون اینه که خیلی بیشتر ارزش دارید و صلاحیت داشتن مقام و یا پول و یا بهتر بگم شخصیت اجتماعی هستید پس بلند شید و عمل کنید خب خودون رو میشناسید پس حرف نزید اگه واقعا اینطوریه بلند شو کاری بکن همین.


فک کنم قبلا تو این وبلاگ یا جای دیگه گفته بودم برا خودتون اهداف کوچیک ولی قابل دسترس انتخاب کنید نه اینکه اهداف بزرگ با زمان دستیابی بلند مدت ، وقتی یه هدف کوچیک با زمان کمی دارید و وقتی بهش دست پیدا می کنید خیلی مشتاق و هیجان زده میشید که خب بهش رسیدم برم دنبال هدف دیگه ام و اینطوری هم زندگی براتون جالب میشه هم اینکه اخر ماه به خیلی از اهدافتون رسیدید.


عادت های کوچیک رو تو زندگی تغییر بدید ، مثلا میگم صبح ساعت هشت بیدار میشید یه ربع زودتر بیدار شید و یا ، یه مهارت یاد بگیرید ، یه کتاب بخونید منظورم اینه که یه کمی عادت های قدیمی و روتین خودتون رو تو زندگی تغییر بدید.

با ارزوی سربلندی و موفقیت شما دوستان، ادامه در مقاله بعدی