سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro :

قبل از هر چیزی فرا رسیدن تاسوعای حسینی رو به همه دوستداران و عاشقان ان حضرت تسلیت میگم امیدوارم هر روز و در هر ساعتی به یاد امام حسین سرور و سالار شهیدان باشیم نه فقط در ایام محرم و سعی کنیم بیشتر رفتار ایشان رو سرلوحه خودمون تو زندگی قرار بدیم  از تحریف دوری کنیم .... 

خدای نا کرده روزی نباشه که تا وقتی عاشورا تموم شد همه برگردیم سر کار اول و بدون هیچ ملاحضه ای البته مقصودم در این گفتار یه حرف کلی بود که سعی کنیم راه خودمون رو بریم التبته راه درست و منطقی...

خیلی خب حرف زیاده و وقت تنگ بدون هیچ بهونه ای میرم سراغ مقاله امشب که در مورد ورزش و تمرینات تاباتا در تناسب اندام و فینس هستش

همیشه تمرینات ورزشی در هر دوره و زمانی یک روند تکاملی خود را داشته هست همیشه بیشتر افراد در تمرینات ورزشی خود این اشتباه وحشتناک را انجام می دهند که بر روی یک ست تمرینی بیش از حد تمرین می کنند ولی یادتان باشد برای اینکه بتوانید همیشه نتیجه عالی بگیرید باید تمامی قسمت های بدن را تحت فشار قرار دهید تا اینکه به یک اندازه و میزان مشخص استایل و فرم بدنی عالی داشته باشید.

تاباتا از جمله تمرینات هوازی با شدت بالا هست که اگر همیشه انجام دهید می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خود برسید و علاوه بر کاهش وزن به تناسب اندام ایده ال خود نیز برسید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید...

تمرینات ورزشی به نوعی می توان گفت یک سرمایه گذاری عالی بر روی خودتان هست همیشه ما انسان ها دوست داریم از جانب طرفین ، دوستان و یا اشنایان خود مورد قبول و تصدیق قرار بگیریم و این وسط هر چقدر از تناسب اندام و کاریزما و فن بیان قوی برخوردار باشید بیشتر مورد محبوبیت قرار می گیرید ، تمرینات ورزشی تاباتا از جمله تمرینات هوازی هست که بیشتر مردم از مدت زمان قبل دنبال ان بودند.

تمرینات شامل تمرینات شانه ها ، تمرینات ناحیه کمر ، و به تدریج تمرینات قلبی و پس از ان تمرینات پر فشار انجام می گیرد.
اگر در طول تمرینات بخواهید که به نتایج بیشتری دست یابید بایستی میزان فشار را در تمرینات قدرتی بیشتر کنید ، این تمرینات به شما کمک می کند که میزان چربی بدن خود را کاهش دهید ، زیرا متابولیسم بدن و میزان تحرک و سوخت و ساز چربی بدن در طی مدت زمان تمرین افزایش می یابد ، این مورد به شما کمک می کند که خیلی سریعتر بتوانید میزان چربی اضافی خود را کاهش دهید.

تمرینات قدرتی در تاباتا این امکان را به شما می دهد که بتوانید شانه ها ، بازوها ، و میزان استقامت عضلات پای خود را افزایش دهید ، شما می توانید که این تمرینات را بسته به قدرت و استقامت بدنی و میزان توانایی بدن خود به مدت 4 بار در هفته انجام دهید.
زمانی که در باشگاه تمرینات تاباتا را انجام می دهید در حقیقت تمرینات هوازی و بی هوازی(عضله) را با هم دیگر ترکیب می کنید ، و میزان ظرفیت جذب اکسیزن بدن خود را در طول دوره ورزشی افزایش داده ،که این میزان در تمرینات دیگر ورزش های هوازی 14 درصد می باشد.

بنابراین با تمرینات هوازی تاباتا به راحتی می توانید هم میزان چربی خود را کاهش دهید و هم میزان استقامت و قدرت بدنی خود را افزایش داده  و اینکه با تمرنیات پرفشار هوازی تمامی نقاط مختلف بدن خود را تحت فشار قرار داده و از تناسب اندام بدنی عالی برخوردار شوید که یکی از بهترین تمرینات هوازی با شدت بالا محسوب می شود که در سلامتی سیستم قلبی و افزایش میزان تنفس در ریه ها نیز موثر می باشد.