سلام و شب بخیر خدمت همه دوستان و عاشقان ورزش فیتنس در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro

اکثر ما می دونیم که بایستی ورزش کنیم چون بدن تنومند و ورزیده اخر اخرش خیلی به شما کمک میکنه هم موقع اتفاقات خاص و هم موقع انجام کارها و فعالیت های روزانه...

ولی به بهانه های از جمله مشغولیت کاری ، کمتر فعالیت میکنیم قبل از هر نوع ورزشی تمامی موانع رو از بین بردارید سپس با افزایش روحیه و اعتماد به نفس از همین فردا ورزش کردن رو شروع کنید این هم یک نوع سرمایه گذاری روی خودتان است.

با هم این موانع رو بررسی میکنیم:

1-ورزش برای اکثر افراد سالخورده و بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری تنفسی ، قلبی ، بایستی با احتیاط کامل انجام گردد، برای شروع خیلی کوچک و ارام تمرینات ورزشی رو انجام دهید و زمانی که بدن به حدی از امادگی رسید سپس میزان ست تمرینات و تکرار حرکات رو افزایش دهید.

2-از جمله اینکه می توانید ورزش های مثل شنا ، دوچرخه سوار ی، پیاده روی ، ایروبیک و یا دوی ارام را با زمان کم و بصورت تدریجی اغاز کرده سپس فشار کافی روی عضلات ایجاد کنید.

3-اگر هم دچار بیماری از قبیل بیماری قلبی و یا دیابت هستید می توانید باز هم ورزش کنید به شرطی که این کار رو زیر نظر پزشک متخصص انجام داده و این کار باعث میشود میزان استقامت و توانایی حرکاتتون افزایش پیدا کنه ( زیاد به حرف دکتر ها گوش ندهید ) و ورزش باعث افزایش میزان ترشح اندرفین شده و احساس رضایت از خودتون زیادتر میشود.

4-اگر زمان برای شما مهم هست حداقل سعی کنید روزی نیم ساعت رو به ورزش اختصاص دهید و یادتون باشه که بهترین تایم برای ورزش کردن چه تمرینات هوازی و چه برای تمرینات بدنسازی اول صبح ها بین 8تا 9 و عصر ها بین ساعات 5 تا 6 می باشد.

5-حتما سعی کنید در طول دوره تمرینات ورزشی برای خود یک انگیزه قوی ایجاد کنید و یادتون باشه انسان به دو حالت تو زندگی تغییر رو قبول میکنه یا اینکه از سوی شخصی که خیلی براش اهمیت داره مورد تشویق قرار بگیره و یا از سمت اطرافیان مورد تمسخر قرار بگیره پس در دو حالت با انگیزه و پشتکار ورزش رو ادامه بدید و به اخر کار که نتیجه اش بدنی فوق العاده حجیم و عضلانی هستش فکر کنید..


6-اگر می توانید حتما برای خودتون یک یار تمرینی داشته باشید اینطوری میزان موفقیت شما در رسیدن به تناسب اندام افزایش پیدا میکنه اگر با شدت هم ادامه بدید در وسط راه با وجود علاقه و پشتکار از تمرینات تکراری زده میشید پس سعی کنید در باشگاه دچار تمرین زدگی نشوید و با تغییر تمرینات و یار تمرینی با اراده همچنان با قدرت ادامه بدهید.

سلامتی و اندام ورزیده و عالی یکی از بهترین سرمایه گذاری هست که میتونید رو خودتون داشته باشید  انسان هر چقدر با نشاط و سرزنده باشه تو امور شغلی ، مالی و زندگی هم به موفقیت های زیادی میرسه

  باید برای رسیدن به بهترین ها و برای بدست اوردن والاترین اهداف بجنگید...