سلام عرض میکنم خدمت دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم fitnesspro

امیدوارم هر کجای این خاک دارید زندگی میکنید حالتون عالی باشه و حتما فوتبال های عالی و بینظیر جام جهانی روسیه رو از دست ندید چون واقعا 

بهترین ها تو این کلاس هستند و هر کسی واقعا اماده و لایق این جام باشه باقی میمونه و بقیه از دور رقابت حذف میشن پس حتما سعی کنید تماشا کنید در کنار اون ورزش رو هم فراموش نکنید....


همین متن باعث شد که امروز این مقاله رو براتون اماده کنم درسته در مورد تناسب اندام صحبت میکنیم ولی یادتون نره دنیای ورزش دنیای رقابت سالم در کنار دوستان هست پس اهل رقابت باشید و جنگجو ... همیشه

همه شما می دانید که ورزش کردن به بهبود سلامت جسمی و روانی تو زندگی خیلی کمک میکنه، با این وجود بیشتر افراد از ورزش کردن بنا به دلایل زیادی طفره میرند اینکه باشگاه از خونه ما دوره و یا وقت ندارم ، حوصله ندارم و یا شنبه حتما میرم ...

ورزش منظم میزان استرس و اضطراب را در بدن افراد کاهش میدهد ، همچنین میزان فشار خون بالا ، میزان خطر ابتلا به دیابت و بیماریهای قلبی و عروقی را کاهش میدهد.

قبلنا هم گفتم هدف از ورزش حداقل 30 دقیقه در روز و یا دو و نیم ساعت در کل هفته می باشد که به ارامی و با فشار سبک ورزش را شروع کنید از جمله در ابتدا با ورزش های شروع کنید که بیشترین علاقه رو بهش دارید تناسب اندام و بدنسازی نیز از جمله این ورزش هاست.

خب حالا بیاید با هم این روش ها رو مرور کنیم که باعث میشن به بهترین حالت بدنی فیت و حجم عضلانی خود دست پیدا کنید که این روش ها بیشتر مربوط به تناسب اندام و شرو ع ورزش هست باهم شروع میکنیم...

اول زود بیدار شوید ، با تنظیم ساعت نیم ساعت قبل از وقت موعد بیدار شوید و قبل از رفتن به بیرون چند تا حرکات کششی انجام دهید.

دوم دوستی پایه رو پیدا کن ، یعنی پیدا کردن یک دوست که بتونی باهاش خوب ورزش کنید انگیزه خوبی هست ( اگرچه من خودم تنها ورزش میکنم ) در طول روز با یه دوست خوب پیاده روی کنید و به باشگاه برید.

سوم لباس خوب ورزشی بپوشید... و خودتان را مجاب کنید که ورزش رو شروع میکنید یک محرک خیلی خوب می باشد.

چهارم فعالیت های ورزشی تناسب اندام خودتون رو در طول روز برنامه ریزی کنید ...چطور، یعنی تو تقویم روزهای ورزشی و رفتن به باشگاه رو تیک بزنید که یادتون نره حتما به باشگاه برید.

پنجم اگه نمیتونید به باشگاه برید به جاش باشگاه رو به خونه بیارید ...میتونید با خرید طناب پرش، بند تی ار ایکس یا توپ پایدار و چند تا دمبل ورزش رو تو خونه شروع کنید این خیلی عالیه!

ششم اگه تو خونه بچه د ارید باهاشون بازی کنید... که اینطوری هم به هر دوی شما خوش میگذره هم بدنتون تو حالت فعاله و تحرک دارید ، این باعث میشه میزان استقامت بدنتون افزایش پیدا کنه .

هفتم در محیط کار ورزش کنید...وقتی که رو صندلی نشستید دست ها رو به طرف بالا و طرفین فشار دهید و 5 ثانیه نگه دارید و هم میتوانید از پله ها به جای اسانسور استفاده کنید که باعث میشه خون در رگ پاها به جریان بیفته و عمل انقباض عضلانی صورت میگیره و میزان بهره وری بدن زیاد میشه.

این نکات بهترین روش ها برای شروع یک روز خوب می باشد با پیاده روی شروع کنید با یک ورزش کوچک و به تدریج فعالیت ورزشی خودتون رو افزایش دهید ، حتی اگه در طول روز از کار خسته شدید ورزش ، تغذیه مناسب و تناسب اندام رو فراموش نکنید که باعث میشه همیشه پر انرژی باشید.

به زندگی خوب نگاه کنید شما لایق بهترین ها هستید به امید موفقیت تک تک دوستان