سلام و عرض ادب خدمت همه ورزشکاران و دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro

رسیدن به تناسب اندام و بدنی رو فزم و عضلانی خواسته هر شخصی می باشد برای رسیدن به این امر بسیاری از افراد عجله خیلی زیادی دارند ولی بایستی به این نکته توجه کنیم که ، سیستم بدن ما که در طول سالها شکل گرفته حال چه عضلانی باشد و یا چرب باشد زمان برده هست قطعا برای رسیدن به بهترین شکل بدنی نیز بایستی صبور بود و با رعایت رژیم غذایی و انجام چندین حرکت ورزشی و ایجاد فشار و تمرینات ایروبیک شاهد بدنی با تناسب اندام و بسیار انعطاف پذیر خواهیم بود با ادامه مقاله با ما همراه باشید....

مطالعه کامل متن این مقاله: منظور از حالت بدنی انابولیک میان ورزشکاران چیست ؟


گروهی از اعضای هیئت منصفه، در آغاز و پایان مطالعه بر اساس عکس ها، ظاهر مردان را ارزیابی کردند. پس از شش هفته، رتبه بندی بدون تغییر بود.حتی رتبه های مردان از ظاهر خود نیز پس از شش هفته تقریبا مشابه بود.

همچنین علائم عینی تناسب اندام مانند درصد چربی بدن، تعداد فشار و راندمان اکسیژن در طول مطالعه بهبود نیافته است.

بنابراین اگر شش هفته وقت کافی برای گرفتن حالت تناسب اندام نداشته باشد، چه مدت طول می کشد؟

الیزا کینگسفورد، نویسنده و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، "چقدر طول می کشد تا نتایج تناسب اندام تغییر کند؟، گفت. "آیا شما به دنبال بهبود زمان هستید؟ قوی تر شوید؟ از دست دادن وزن؟ از دست دادن چربی بدنپاسخ به اینکه چقدر طول می کشد تا تناسب اندام عالی داشته باشید، برای هر یک از این اهداف متفاوت خواهد بود. "

یک مبتدی که قصد دارد یک مسابقه 5K را اجرا کند، زمان کمتری برای رسیدن به آن دارد تا کسی که برای اولین ماراتون یا triathlon تمرین کند. و آنها به یک برنامه آموزشی متفاوت نیاز دارند از کسی که آماده سفر یک هفته ای به عقب نشینی است.

به طور کلی، هر چند، قبل از دیدن نتایج مهم تناسب اندام، شما شروع به "احساس" بهتر خواهید کرد.

"برای کسی که شروع به کار می کند، متوجه می شوم که ظرف دو هفته می تواند مزایای ورزش را احساس کند." جیمی لجی، مربی شخصی در این باره گفت.

این ممکن است به این معنی باشد که کمتر از تنفس کردن بوده، هنگامی شما در حال صعود از پله ها و یا در حال دویدن برای گرفتن اتوبوس هستید. یا قادر به بازی با نوه های خود را در حیاط پشت خانه بدون خسته شدن می باشد.

اگر چه ممکن است بدن رشد سریعی نداشته باشد اما این تغییرات کوچک نباید رد شود.

Samantha Clayton، مدیر ارشد آموزش بهداشت تناسب اندام در سراسر جهان در "مزایای ذهنی فعال شدن حتی مهمتر از تغییرات خارجی است که همه ما در مورد دیدن آن نگرانیم". در این مورد گفت:

این شامل افزایش انگیزه و اعتماد به نفس برای بازگشت به تمرین شماست تا زمانی که مزایای فیزیکی را شروع کنید.

"اگر شما بیش از 10 سال یا بیشتر از ان برای مدت 10 سال یا برای همیشه کار کرده باشید، بیشتر از روزهای هفته برای رسیدن به یک سطح متوسط تناسب اندام، حدود دو ماه طول می کشد"، نیکی گلوور نیویورک، خالق فیلم های فیتنس ، به Healthline گفت.

و اگر شما به طور منظم ورزش کنید، در طول زمان شما مزایای تناسب اندام بیشتری خواهید برد.

لاجی می گوید: "در عرض شش تا هشت هفته شما می توانید قطعا برخی تغییرات را متوجه شوید، و در سه تا چهار ماه شما می توانید یک تغییر عالی برای سلامت و تناسب اندام خود انجام دهید."

نتایج خاصی از قدرت به همان مقدار زمان می رسند.

Snow می گوید: "برای یک مشتری که در حال حاضر تناسب خوبی دارد، اما فقط می خواهد یاد بگیرد که چگونه وزن خود را با خیال راحت کم کند ، سه ماه لازم است که معمولا یک زمان معقول است."

Fauci گفت: "اگر شما در طول یک سال کامل در مورد کار کردن و رژیم غذایی مناسب هستید، و شما برای شروع به طور مؤثر با اضافه وزن نداشتید، پس از یک سال، می توانید یک بدن سالم را با یک دوره زمانی در طول شش هفته مشاهده کنید. "