بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

3- هم پیاده روی کنید و هم بدوید

تحقیقات نشان می‌دهد که دویدن به اندازه یک مایل یا ۵/۱ کیلومتر بسته به سرعت می‌تواند ۳۰ درصد کالری بیشتر از هنگام پیاده‌روی بسوزاند. این به این خاطر است که برای دویدن تلاش بیشتری لازم است. بنابراین هنگام دویدن در عضلات‌تان در تمام بدن کالری بیشتری سوخته می شود.وقتی می‌دوید، با هر قدم تمام وزن بدن‌تان را از زمین بالا می‌برید اما وقتی پیاده‌روی می‌کنید یک پا همیشه روی زمین است.

4- تمیز کردن خانه باعث تناسب اندام می‌شود:

تمیز کردن خانه و انجام کارهای روزمره اگر همراه با انجام سایر ورزش‌ها باشد موجب تناسب اندام می شود. اگر فعالیت‌های خانه سبب افزایش ضربان قلب می‌شود و آن را حداقل ۱۰ دقیقه بالا نگه دارد مثل جاروبرقی کشیدن یا گردگیری سقف‌ها ممکن است این کارها به میزان آمادگی جسمانی شما برای یک هفته یا دو هفته، کمک کند. کار خنه به تنهایی سبب کاهش وزن و یا چربی سوز ی نمی‌شود و مزایایی هم برای آمادگی جسمانی ندارد.