بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

شما ناچار نیستید که برای تمرین شدید به سراغ حرکات سنگین بروید، حتی یک حرکت سبک مثل تمرین عضلات دست با دمبل، در حین حرکت دادن پاهایتان هم جواب خواهد داداضافه کردن عنصر تعادل به تمریناتتان، می‌تواند در کالری سوزی سریعتر به شما کمک کند، چرا که عضلات شما ناچار می‌شوند سخت‌تر از وقتی شما بصورت ثابت ایستاده‌اید کار کنند.

۴تمرینات مقاومتی سبک

شما می‌توانید با ترکیب تمرینات کاردیوی ایستاده و حمل یک دمبل بصورت تمرینی ابتدایی، کالری زیادی بسوزانید.آلیسون دیویس مک‌لین، مربی برجسته‌ی تمرینات ورزشی می‌گویدبا حرکت دادن همزمان بالاتنه و پایین تنه و افزودن یک وزنه، واقعا ضربان قلبتان بالا می‌رود و بدون صرف زمانی زیاد برای انجام تمرینات، چربی سوزی و کالری سوزی چشم‌گیری پیدا خواهید کرد.

۵تمرینات اینتروال

ممکن است این تئوری را شنیده باشید که اگر سطح شدت تمریناتتان یکنواخت باقی بماند، بدنتان بلافاصله پس از تمرین وارد روند نگهداری از ذخایر چربی می‌شود.شما می‌توانید با انجام تمرینات اینتروال، جلوی این حالت را بگیرید و هر چند دقیقه، سطح شدت تمرینتان را تغییر دهیدبا این کار، مدتها پس از به پایان رسیدن تمرین، کالری سوزی‌تان ادامه خواهد داشت!

اگر همیشه پیاده روی می‌کنید، هر چند دقیقه در آن بین، کمی بدویداگر معمولا با سرعت یکنواختی می‌دوید، هر چند دقیقه در آن بین، سرعتتان را کاهش دهید یا اینکه بلند بلند قدم برداریداگر ایروبیک کار هستید، تمرین خود را با پرشهای پلی‌متریک و حرکات کندتر عضلانی، متنوع کنید.