پروتئین کانسنتریت (concentrate) یا ایزولیت یا کازئین؟

بحث‌های زیادی در مورد اینکه کدام پروتئین از همه بهتر است وجود دارد.بر اساس تجربیاتم،من آنها را در زمان‌های مختلفی‌ از تمرین استفاده کردم و دریافتم که واقعاً تفاوت چندانی با هم ندارند.البته این فقط نظر من است.در زیر راهنمایی هایی در مورد این سه نوع پروتئین بیان کرده ایم.

پروتئین کانسنتریت:این مکمل منبع خوبی‌ از پروتئینها است که در بازه زمانی متوسطی جذب بدن میشود.برای استفاده در میان وعده‌ها مناسب می‌باشد.

پروتئین ایزولیت:این نوع از پروتئین سریعتر جذب بدن شده و توصیه میشود که بلافاصله بعد از تمرین ( ورزش) که عضلات تشنه آمینو اسیدها هستند مصرف گردد.

پروتئین کازئین: این نوع پروتئین دارای زمان هضم طولانی‌ تری نسبت به دو نوع دیگر پروتئین می‌باشد.اکثر بدن سازان و ورزش کاران از این مکمل قبل از خواب خود استفاده میکنند تا در تمام طول شب بدن آنها سرشار از آمینو اسید باشد.

تناسب اندام و بدنسازی یا بدن سازی

از اعتیاد به مکمل‌ها به دور باشید!

مکملها به دلیل ادعا‌ها و قول‌های غیر واقعی‌ در جهت اعتیاد مصرف کننده بد نام هستند.از محصولات شرکت‌هایی که با این نوع ترفند قیمت محصولات خود را بالا میبرند خریداری نکنید.من نمی‌گویم که این مکمل‌ها از لحاظ کیفیت خوب نمی‌باشد یا شما با آنها نتیجه نمیگیرید بلکه این مکملها ارزش هزینه ای‌ که برای آنها متقبل میشوید را ندارند.زمانی‌ را برای شناخت مواد متشکله درون این مکملها و همچنین سابقه شرکت تولید کننده صرف کنید و تحت تاثیر تبلیغات آنها قرار نگیرید.