بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان
*استقرار در محل مسابقات
-وقتی به مقصد رسیدید ساعات صرف غذا و خواب را طبق ساعت محلی انجام دهید.
-بهتر است پس از رسیدن به مقصد یک برنامه تمرینی سبک یا پیاده روی به مدت 30 دقیقه انجام دهید.
-شب ها یک ساعت قبل از خواب یک وعده کوچک کربوهیدراته(قندی) مصرف کنید.
– در طول شبانه روز آب و مایعات به مقدار کافی و به دفعات بنوشید.
-قبل از احساس تشنگی شروع به نوشیدن آب کنید.
-درصورتیکه به منطقه ای با آب وهوای گرم سفر می کنید، در طول هفته اول در حین سازگاری  و تطبیق  با  شرایط آب و هوایی منطقه،مقدار بیشتری نمک به غذای خود اضافه کنید.
-برای جایگزینی ذخیره گلیکوژن بدن در مقصد از غذاهای کربوهیدراته در صبحانه(عسل،مربا،نان و غلات صبحانه)،در نهارو شام(برنج،نان،سیب زمینی و ماکارونی)و در میان وعده ها(کیک ،بیسکویت و شیرینی) به مقدار زیاد مصرف کنید.
-میوه،آب میوه،سبزیجات خام و پخته (سالم و بهداشتی) به مقدار کافی مصرف کنید.این مواد غذایی سرشار از ویتامین ها،مواد معدنی،آب و فیبر هستند.
-خواب و استراحت کافی داشته باشید.
*نکات کلیدی در خصوص صبحانه در سفر
استفاده از کورن فلکس(غلات صبحانه)مصرف شیر کم چرب،پنیر کم چرب استفاده از میوه  تازه مصرف  نان مصرف آب میوه تازه نوشیدن چای کمرنگ انتخاب تخم مرغ آب پز بجای نیمرو
*نکات کلیدی در خصوص ناهار در سفر
پرهیز از غذاهای پرچرب مثل سیب زمینی سرخ شده،مرغ وماهی سرخ شدهاستفاده از غذاهای آبپز،تنوری یا کبابی استفاده از غذاهای کم چرب(ماهی تن بدون روغن،مرغ بدون پوست و..)مصرف سالاد(در صورت اطمینان از وضعیت مناسب بهداشتی و عدم ایجاد نفخ)مصرف شیرو ماست کم چرب استفاده از میوه و آبمیوه تازه مصرف غذاهای ساده (بدون سس،………..)درصورت مصرف پیتزا(پیتزا بدون گوشت قرمز ، سوسیس وژامبون)پرهیز از مصرف سوسیس ،ژامبون وهمبرگر..(حاوی مواد افزودنی هستند).مصرف انواع سبزیجات خام و پخته کنار غذا* نکات کلیدی در خصوص شام در سفر
پرهیز از غذاهای سرخ شده و چرباستفاده از غذاهای بخارپز، آب پر و کبابیمصرف ماکارونی،برنج،نان،سیب زمینی آب پز و سبزیجات آبپز استفاده از جوجه کباب بدون پوست به همراه سبزیجات سوپ سبزیجات مصرف آب بهداشتی
مواد غذایی‌ که‌ می‌توانید در سفر همراه‌ داشته‌ باشید
مغزها(آجیل و خشکبار)، خرما.میوه‌های خشک مانند برگه‌ زردآلو،برگه آلو.‌بیسکوئیت‌ – کلوچه- کیک.نوشیدنی های‌ ورزشی‌ – آب‌ معدنی‌...