بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

۵ روش برای انتخاب پروتئین مناسب

حجم دهنده‌ها (mass gainer) در برابر پروتئین وی

اول از همه باید بدانید که همهٔ پودر‌های پروتئینی به طور یکسان ساخته نمیشوند.پودرهایی وجود دارند که به آنها حجم دهنده (mass gainer) می‌گویند.این پودر‌ها اساساً متشکل از پروتئین،کربوهیدرات و چربی‌ هستند.گرچه این سه درشت مغذی که ذکر کردیم مورد نیاز در رژیم غذایی هستند،اما شخصی‌ که واقعاً فقط پروتئین می‌خواهد نباید از این پودر‌ها بخرد.بعضی از بدن سازان که تازه شروع به انجام این ورزش کرده اند در این مورد دچار اشتباه شده و فکر میکنند که آنها فقط در حال مصرف پروتئین خالص هستند در صورتی‌ این حجم دهنده‌ها با داشتن کربوهیدرات و چربی‌ باعث دریافت بیش از حد کالری شده و به صورت چربی‌ در بدن در میاید.

در انتخاب پودر دقت کنید که شامل موارد زیر باشد:

+کم چرب (۱-۵ گرم ایرادی ندارد)

+کربوهیدرات پایین (۱-۵ گرم ایرادی ندارد)

+پروتئین بالا ( به طور معمول ۲۰-۳۰ گرم برای هر بار مصرف)

اعتبار سنجی:

نکته دیگری که باید برای خرید یک پودر پروتئین مدّ نظر قرار داد بررسی میزان مدتی‌ است که شرکت تولید کننده یا محصول آنها در بازار بوده است.محصولی را انتخاب نمایید که حداقل ۳ سال در بازار بوده باشد و در طول این مدت نیز بازخورد‌های مثبتی از آن به ثبت رسیده باشد.مکملی که این زمان را دوام آورده باشد مشخص می‌کند که مردم همچنان برای خرید آن اشتیاق دارند چون موثر بوده است.

پودر‌های خالص و طبیعی:

کیفیت پودر‌های پروتئینی اهمیت بیشتری نسبت به کمیت آن دارد.وقتی‌ که تصمیم به خرید یک مکمل گرفتید به برچسب روی آن توجه کنید که این پودر بیشتر از ۷-۱۰ ماده تشکیل دهنده در آن نباشد.همچنین پودری را انتخاب کنید که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن طبیعی باشد.همچنین در مورد انتخاب پروتئین خود تحت تاثیر تبلیغات و بزرگ نمایی‌ها قرار نگیرید.بعضی‌ از شرکت‌های تولید مکمل‌های بدن سازی از حقه هایی استفاده میکنند که طوری آن مکمل را جلوه میدهد که مثلا آن مکمل دارای مواد مخصوصی است که باعث رشد هر چه بیشتر عضلات شما خواهد شد.اما مقدار مواد مصرفی آنها در تولید این مکملها در حدی نیست که باعث تغییر محسوسی شود.وقتی‌ این اتفاق میفتد به طور طبیعی قیمت آن محصول بالا میرود و دیگر ارزش توجه ندارد.