ادامه از مقاله قبلی...

دوستان از کانال تلگرامی تیم فیتنس پرو حتما دیدن کنید ادرس کانال تلگرام ما : videonamayesh@

متاسفانه مادر وی اجازه مصرف رژیم غذایی من را نداد و همان رژیم قبلی را پیش گرفت!
بنابر این گیل نیز از کار با وی خودداری کرد و در نهایت این جوان  بعد از باختهای پشت سر هم ، مهارت و رنکینگ بالای خود را نیز از دست داد و هرگز به جایگاه قبلی خود برنگشت.
مادر وی قبول نمیکرد که چه دوست داشته باشیم یا نه, ما گوشت خوار هستیم
هرچند بسیاری از گیاه  خواران بتوانند با روش خود زنده بمانند اما برای ورزشکاران میتواند این میتواند به معنای پایان کار باشد!


بسیاری از گیاه خواران زنده ماندن را با پیشرفت کردن اشتباه میگیرند و فرض میکنند تنها به خاطر اینکه انها مدیریت کرده اند تا با یک روش گیاه خواری زنده بمانند به این معنی است که سایر افراد از یک فردی که تنها پیاده روی میکند تا یک ورزشکار و بدنساز که باید فراتر از مثلا فقط زنده ماندن بروند نیز میتوانند این گونه باشند!
به هر حال من یک شام ساده با استیک را خیلی بیشتر ترجیح میدهم. البته این به این معنی نیست که من اصلا اهل گیاه خواری نیستم در عین حال که گوشت میخورم در مقایسه با بعضی از گیاه خواران  حتی من گیاهان بیشتری مصرف میکنم . برای ورزشکاران و بدنسازان به دلیل اینکه رزیم غذایی با پروتئین بالا میتوان یبوست بیاورد، مصرف  سبزیجات  و فیبر برای اینکه سالم بمانند و حرکات روده شان عادی باشد لازم است.

بنابر این در کنار گوشت گاو که غذای اصلی است به همان مقدار من مقدار زیادی سبزیجات مصرف میکنم.در حقیقت هیچ چیزی ایجاد رضایت بیشتری ,نسبت به اینکه در خوردن گوشت گاو خوب پرخوری کنی برابری نمیکند.

اگرچه من فیله مینیون دوست دارم, در مقابل دنده گوساله یه مقدار بی مزه است. هر قصاب خوبی به شما میگوید که دنده نسبت به فیله چربی بیشتر و در نهایت مزه بیشتری دارد. اما در نهایت استیکی که برای من خیلی به یاد ماندنیست, استیکی هست که در توکیو در یک خانه ی استیک به نام Aragawa  خوردم. این رستوران نه تنها بهترین خانه ی استیک در ژاپن است, در حقیقت گران ترین رستوران جهان هم هست. در واقع موقعی سه تا میخورم که مهمان یک شرکت باشم که برای مشاوره مرا خواسته اند در غیر این صورت قیمت آن برای من وقتی خودم برم خیلی غیر معقول است! Aragawa فقط گوشت کوبه تازه و قابل اعتماد که از جزیره ی کوبه می آید را میقروشد.  هر حیوان بطور دستی انتخاب میشود و یک جدول که شجره نامه و اصل و نصب گاوی که دارید میخورید را در آن نوشته اند,در رستوران به شما میدهند. طبق سنتها این حیوانات با یک رژیم خاص تغذیه میشوند که شامل شراب برنج و لذت ماساژی است که توسط نگهدارندگان آنها بهشان داده میشود (گفته میشود که ماساژ باعث میشود که گوشت شان تردتر و برای کباب کردن بهتر شوند). خوردن استیک در Aragawa تقریبا یک تجربه وصف نشدنی است. البته من  مشکلی با امتحان کردن جای دیگه ندارم. ولی باید بگم استیکی که در جاهای دیگه دنیا خوردم در مقایسه با Aragawa هیچی نبوده اند. برای یک تجربه استیک که قابل دسترس باشد و لذتی که با آنجا قابل مقایسه باشد ولی از نظر قیمت مثل ان نباشد, من همبرگر گوشت کوبه بیست اونسی , رستوران Old Homestead واقع در خیابان نهم در شهر نیویورک را پیشنهاد میکنم. اگرچه استیک کوبه Aragawa  نمیشود ولی خوب ۵۰۰ دلار هم نیست!!