سلام و  ادب و ارادت خدمت همه پرورش اندام کاران و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام fitnesspro :

دوستان تیم فیتنس پرو‌ کانال تلگرامی خود را راه اندازی نموده است که شامل بهترین کلیپ های انگیزشی ، و ورزشی و همچنین کلیپ های پرورش اندام و اهنگ های بیس دار می باشد ، لذا از همه دوستان می خواهیم در این کانال عضو شده و از بهترین مطالب و کلیپ های ان نهایت استفاده را ببرند... 

کانال تلگرامی تیم ما با عنوان خاص ترین شبکه نمایشی دنیا با ایدی .. videonamayesh@ 

انسان یک نیاز غذایی ضروری به امینو اسیدها دارد که همه انها با یک نسبت قابل توجه فقط در گوشت سایر جانوران و فراورده هایشان یافت میشود.امینو اسیدها ساختمان اصلی پروتئین میباشند انها هر چیز را در بدن شکل میدهند از DNA موجود در هر سلول زنده گرفته تا ماتریس بافتهای نرم بدن که آنها را کنترل میکند.
از این امینو اسیدها تقریبا ۹ تا برای بدن ضروری هستند و باید مصرف شوند چرا که بدن نمیتواند ان ها را از سایر مولکولها ایجاد کند.بنابر این انها باید در رژیم غذایی قرار گیرند.هرچند امینو اسیدهای ضروری در طبیعت یافت میشوند اما به ندرت به شکل کامل یافت میشوند و حتی نسبت انها در حد مطلوب نیست.

درست است  که مانند یک راهب بودایی،زنده ماندن با گیاهخواری امکانپذیر است ،اما اگر هدف شما افزودن به حجم عضلات  باشد با ید با این ریاضت ها خداحافظی کنید!کنید مطمئن باشید گیاهخواری تنها مقداری از امینو اسیدها را تامین میکند.

علم ثابت کرده  فقط گوشت (و نه گیاه)، به طور موثری نه تنها  نیاز انابولیک ورزشکاران را تامین میکند،بلکه آتش کاتابولیک انها را نیز فرومینشاند.
هرگز یک شخص پرورش اندام در کلاس جهانی نبوده است که یک گیاه خوار باشد.در حقیقت به جز بعضی دونده های مسیرهای استقامتی،من نمیتوانم ورزشکاری را به خاطر بیاورم که گیاه خوار بوده باشد!
گیاه خواران دوست دارند افرادی مانند کارل لوئیز ،هانک ارون و مایک تایسون را مثال بزنند اما انها همگی سالها بعد از موفقیتهای ورزشی خود به گیاه خواری روی اوردند. منابع دیگر نیز کمتر قابل توجه و یاغیر قابل اثبات بودند. و یا این رژیم را گرفته ولی خیلی دوام نیاوردند.
بر اساس تجربه من که با بسیاری از قهرمانان جهانی و المپیک کار کرده ام ,من یک گیاه خوار را در بین انها ندیدم!

اخیرا دوست عزیز من گیل ریس از تیم ادیداس که من را سالها پیش برای کار با اندره اغاسی معرفی کرده بود ، برای کمک به یک استعداد جدید در تنیس (که نامش باید مهم بماند) تماس گرفت. برای کسانی که نمیدانند  باید بگویم گیل یکی از مربیان برتر جهاندر پرورش اندام و ورزشهای قدرتی طی  سالهای گذشته بوده  است و در حال حاضر یک کپانی نو آور در زمینه تولید تجهیزات بدنسازی یا بدن سازی و پاورلیفتینگ به نام BILT رابه همراه آغاسی اداره میکند.
به هر ترتیب گیل از من خواست تا یک نگاهی به استعداد جوانی  که معتقد بود در اینده ای نزدیک در میان تنیس بازان برتر  جهان قرار میگیرد بیاندازم.در ابتدا مشکلی وجود نداشت  اما بعد از فشارهای بیش از حد مادرش و اینکه میخواست پسرش هم مثل او گیاه خوار شود به این خاطر که مادرش آرام شود وی نیز گیاه خوار شد
در نتیجه وی مرتبا مصدوم میشد و عملکرد درون زمین وی عذاب اور شده بود  گیل در متقاعد کردن مادرش در خصوص اینکه اشتباه میکند  نا موفق بود بنابر این گیل با یک پیش شرط برای وی حاضر به کار شد و ان ملاقات من برای یک ارزیابی کامل از شرایط پزشکی ، وضع مصدومیت و شرایط تغذیه بود.

چیزی که من یافتم این بود که این جوان  ، به دلیل کمبود استحکام در فیزیک بدنی علاوه بر اینکه افزایش احتمال صدمه را در آینده داشت ،دچار کمبودهای تغذیه ای و میکرو تغذیه ای بسیاری نیز در خون خود بود. در حقیقت کمبود ها ان قدر عمیق بودند که پیشنهاد من اجرای یک رژیم کامل غذایی شامل مصرف مقدار زیادی گوشت مقدار زیادی سبزیجات و مصرف زیاد مکمل های غذایی که در بدن وی کم هستند بود.