سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام fitnesspro

« دوستان و ورزشکاران عزیز لازم میدانم در این قسمت مطالبی را خدمت شما عرض کنم و انهم  اینکه تیم fitnesspro امروز رسما شروع کانال تلگرامی خود را اغاز کرد از این به بعد شما عزیزان می توانید اهنگ های بیس دار و یا کلیپ های انگیزشی و یا ورزشی ، فیتنس را در کانال تلگرامی خود دانلود کرده و با روحیه و انرژی فراوان به ورزش زیبای پرورش اندام خود بپردازید ما همیشه به خود افتخار میکنیم که همراهانی همیشگی همچون شما عزیزان داریم ،،، از همه دوستان به خاطر این همیاری و مشارکت صمیمانه سپاسگذارم ... با تشکر تیم ورزشی و پرورش اندام فیتنس پرو FITNESS.PRO

ادرس ایدی کانال تلگرامی تیم فیتنس پرو با عنوان « خاص ترین شبکه نمایشی دنیا » را در گوشی ذخیره کرده و جزو دوستان همیشگی ما باشید ... با تشکر videonamayesh @

در این مقاله ۱۰ نکته برایتان ذکر میکنیم که با استفاده از آن یاد می گیرید چطور ورزش را برای خود به شکل عادت درآورید. در این رابطه از راهنمایی های دکتر کلاین و ورزشکار باسابقه و همسرش واندا، استفاده کردیم.
۱٫ مجموعه فعالیت هایی انجام دهید که از آن لذت می برید. و به یاد داشته باشید، هیچ قانونی نیست که بگوید شما برای ورزش کردن حتماً باید به باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس بروید یا تجهیزات ورزشی بخرید.
دکتر کلاین در این رابطه می گوید، “ما توجهمان را از ورزش منظم به فعالیت فیزیکی متمرکز کرده ایم.”
داشتن فعالیت های مختلفی—مثل وزنه زدن، پیاده روی، دویدن، تنیس، دوچرخه سواری، کلاسهای ایروبیک—به شما اطمینان می دهد که صرفنظر از آب و هوا یا ساعت روز، می توانید به میزان کافی فعالیت داشته باشید.


۱۰ راه ساده برای عادت کردن به ورزش
۲٫ با یک نفر همراه شوید. واندا استیونس که یک زن خانه دار در شهر تگزاس است، می گوید، “جنبه ی اجتماعی ورزش برای من اهمیت زیادی دارد. ممکن است گاهی از زیر تمرینات شانه خالی کنم اما اگر دوستانم برای پیاده روی دنبالم بیایند، حتماً می روم.”
او شش هفته است که یک برنامه ی ورزشی را شروع کرده است، که آن را تا قسمتی مدیون حمایت های همسرش ست. روی استیونس که یک مشاور مدیریت است، مربی ورزشی او در خانه شده است. آنها هر روز صبح با هم تمرین می کنند، و مجموعه ای از تمرینات ایروبیک، قدرتی، و کششی انجام می دهند. و اگر هم که روی خارج شهر باشد، صبح حتماً به همسرش تلفن می کند و از او می خواهد با سگشان به پیاده روی بروند.
۳٫ ورزش را جزء اولویت های زندگی درآورید. روی ورزش را برای کنترل وزن خود از وقتی در باند ایر فورس کار میکرد، آغاز کرد. او در این رابطه می گوید: “وقتی به سفر می رفتیم، بقیه از ماشین پیاده می شدند و به رستوران می رفتند و بال و مشروب می خوردند، اما من می رفتم و می دویدم.” او این عادات ورزش کردن خود را حتی وقتی ۷۰ ساعت در هفته در رستوران کار می کرد هم ادامه می داد.
اولویت دادن به ورزش فایده ی دیگری هم دارد، دوستان و اعضای خانواده آن را جزئی از هویت شما قرار می دهند و دیگر بهتان نمی گویند “چرا امروز از تمرین ) دست برنمی داری؟”

۴٫ ورزش را صبح زود انجام دهید. واندا استیونس با دو بچه ی خردسال، وقت کافی برای ورزش پیدا نمی کند مگر گاه به گاه. خیلی چیزها قصد او را برای پیاده روی یا رفتن به کلاس رقص بعد از شام خراب می کند. اما همه ی بهانه های او از وقتی صبح های زود قبل از بچه ها بیدار می شود و ورزش می کند، برطرف شد.
او میگوید، “هیچوقت فکر نمی کردم بتوانم صبح زود از خواب بیدار شوم. اما خیلی به نفع من است.”
متخصصین عقیده دارند برنامه ی ورزشی صبحگاهی بهترین انتخاب است. دکتر کلاین می گوید، “اگر به باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس می روید، محل آن باید بین محل کار و خانه تان قرار داشته باشد. اول به ورزش بروید، یک دوش بگیرید و بعد برای رفتن سر کار بسیار پر انرژی خواهید بود. ”
۵٫ یا سر راه برگشت به خانه ورزش کنید. انتخاب خوب بعدی می تواند ای باشد که بعد از برگشتن از سر کار به رزش بروید. دکتر کلاین می گوید، “اول خانه نروید چون اینکار سخت تر است. آدم های کمی را می شناسم که بعد از رفتن به خانه هنوز انگیزه و توان باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس یا ورزش رفتن را داشته باشند. ”