بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

نکات طلایی برای افزایش وزن طبیعی بدون چربی !

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

• وعده های غذاییتان را کالری دار تر کنید به عنوان مثال یک برش تست پر کالری برای صبحانه بخورید، به جای آب پرتغال آب انگور بنوشید. شیر قهوه را با هم مخلوط کنید و بخورید. برنج و ماکارانی را در برنامه غذاییتان قرار دهید. سالاد با سسهای مختلف بخورید و دسر را به خاطر بسپارید!

• در وعده ها ی غذایتان از خشکبار، دانه های روغنی و کشمش، پودینگهای برنج، انواع ماستهای چرب، غلات مختلف با شیر، شیرهای پر چرب، بیسکوییتهای کالری دار ،پنیر میوه و بسته های کوچک شکلات استفده کنید!

• خوردن نوشیدنی های بدون کالری را متوقف کنید. چیزهایی شامل سوداهای رژیمی، قهوه و چایی. به جای آن از شیر خامه یا شیر چرب (که دارای کالری هستند نه چربی اضافه) استفاده کنید.

• عادت کنید تا در غذاهایتان از موادی با کالری بالا استفاده کنید. هر وعده غذاییتان باید شامل سیب زمینی، برنج، ماکارانی نان و حبوبات باشد، میوه، سبزی و منابع پروتئینی مانند مرغ، گوشت قرمز، ماهی، کره بادام زمینی، تخم مرغ و پنیر را نیز فراموش نکنید!

تمرینات هر روزه

ورزشهای هر روزه و فعالیتهای بدنی مرتب به شما کمک خواهد کرد تا ماهیچه هایتان تقویت شود و چربی اضافه نداشته باشد. به دست آوردن اضافه وزن از طرق مناسب باید به شما کمک کند تا استخوانهایتان نیز قوی و محکم بشود. فعالیتهای هر روزه به مدت ۳۰ دقیقه و ۵ روز در هفته برایتان مفید و ضروری است. می توانید در این برنامه ورزشی پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و ژیمناستیک را نیز بگنجانید.

اما به یاد داده باشید که نباید بیش از حد فعالیت کنید. اگر کسی هستید که همیشه تناسب اندام دارید هر روز زمانی را نیز به استراحت مطلق اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که شما باید کالری به دست بیاورد، بیش از آن چیزی که در طول انجام فعالیتهای روزانه می سوزانید! بنابراین نباید بیش از حد مجاز تمرین و ورزش کنید!

توجه: این دستورات و نکات مختص کسانی است که از سلامتی کافی برخوردارند و میخواهند وزنشان را افزایش دهند. اگر به دلایل نا معلوم و نا مشخصی وزنتان کاهش پیدا میکند باید حتما با پزشک مخصوص تغذیه و رژیم مشورت کنید و تحت نظر ازمایشات پزشکی قرار بگیرید. در چنین شرایطی این اطلاعات و نکات مناسب شما نیست!