بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

مطالعات متعدد نشان داده اند که وقتی مردم مصرف پروتئین خود را افزایش دهند آنها شروع به خوردن کالری کمتر می کنند.
این نسخه ها سبب کاهش پایدار روز به روز در مصرف کالری می شود تا زمانی که مصرف پروتئین بالا نگه داشته است
در یک مطالعه، پروتئین در۳۰ درصد از کالری در مردم باعث شد به طور خودکار جذب کالری تا ۴۴۱ کالری در روز کاهش یابد که یک مقدار زیادی است.

پروتئین هوس و میل به وعده های غذایی در اواخر شب را کاهش می دهد

آنها یکی از بزرگترین دلایلی هستند که مردم تمایل به شکست در رژیم غذایی خود پیدا می کنند.
یکی دیگر از مشکلات عمده خوراک سرپایی اواخر شب است. در بسیاری از افرادی که افزایش وزن پیدا می کنند هوس های غذایی در آخر شب، باعث می شود کالری های اضافی تر از کالری مورد نیاز در طول روز بخورند.
جالب توجه است که پروتئین می تواند یک اثر قوی در کاهش هر دو هوس و میل به میان وعده در شب را دارد.
این نمودار یک مطالعه است که یک رژیم غذایی با پروتئین بالا را با یک رژیم غذایی با پروتئین طبیعی در مردان دارای اضافه وزن مقایسه کرده است.
جدول
گروه با پروتئین بالا در نوار آبی رنگ است در حالی که گروه با پروتئین نرمال نوار قرمز است.
در این مطالعه، پروتئین در ۲۵ درصد از کالری تا ۶۰٪ منحنی را کاهش می دهد و میل به خوراک سرپایی در اواخر شب را به نصف کاهش دهد.
صبحانه ممکن است مهم ترین وعده غذایی دارای پروتئین باشد. در یک مطالعه در دختران نوجوان، یک صبحانه با پروتئین بالا به طور قابل توجهی هوس را کاهش می دهد.

پروتئین حتی بدون محدود کردن آگاهانه کالری، باعث کاهش وزن و یا چربی سوز ی می شود

تعجب آور نیست که حتی بدون محدود کردن کالری، چربی یا کربوهیدرات یک رژیم غذایی با پروتئین بالا منجر به از دست دادن وزن می شود.
در یک مطالعه روی ۱۹ فرد دارای اضافه وزن، افزایش جذب پروتئین تا ۳۰ درصد از کالری باعث کاهش چشمگیر در مصرف کالری شد.
جدول
در این مطالعه، شرکت کنندگان به طور متوسط ۱۱ پوند در طول یک دوره ۱۲ هفته وزن از دست داد. به خاطر داشته باشید آنها تنها پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کردند.
اگر چه نتایج همیشه چشمگیر نیست اکثر مطالعات نشان می دهد که رژیم های غذایی با پروتئین بالا منجر به کاهش وزن و یا چربی سوز ی قابل توجه می شود.
مصرف پروتئین بالاتر نیز با کاهش چربی شکم، چربی های مضر ساخته شده در اطراف اندامها (عامل بیماری ) در ارتباط است.
از دست دادن وزن مهم ترین عامل نیست. نگه داشتن آن در دراز مدت واقعاً مهم است.
نتیجه: خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند حتی بدون شمارش کالری، محدود کردن کربوهیدرات یا کنترل پروتئین سبب کاهش وزن و یا چربی سوز ی شود. افزایش نسبتاً کم در مصرف پروتئین همچنین می تواند به جلوگیری از افزایش وزن مجدد
کمک کند.