بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

غذاهایی که در شب و قبل از خواب نبایستی خورده شوند

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

بعضی از انواع شکلات دلرای میزان زیادی چربی هستند که تاثیر در شل کردن دریچه های معده دارند و حاوی کافئین و محرک کمتر شناخته شده ایی به نام تئوبرومین است که ترکیب این سه ماده با هم اساساٌ باعث اثرات مخربی در بدنتان خواهد شد.

پنیر:

پنیرهم یکی دیگر از مواد غذایی است که چربی بالایی دارد ولی اگر شما هم جزء افرادی هستید که ژنیر دوست دارند و نمی خواهید از خوردن آن  پرهیز کنید از انواع مختلف پنیر آنهایی که جنسشان سفت تر است مثل پارمزان و  پنیرسوییسی استفاده کنید زیرا کمتر باعث رفلاکس معده می شوند و آنهایی که نرم ترهستند مثل پنیر فتا و موزرلا اثررفلاکسی بیشتری بر معده دارند. این پنیرها بیشتر در پیتزا استفاده می شوند.

آجیل :

وقتی صحبت از رفلاکس است سالم بودن یا نبودن خوراکی زیاد معنایی ندارد با اینکه آجیل و مغزها دارای انرژی زیاد و یک خوراکی سالم محسوب می شوند ولی باید از مصرف آنها قبل از خواب پرهیز شود. اگر قبل از خواب انتخابی جزء خوردن آجیل ندارید پس بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که گردو، بادام و فندق باعث رفلاکس شدید می‌شوند در حالی که بادام درختی و پسته تاثیر چندانی بر رفلاکس ندارند.

مرکبات :

این میوه ها هم اسیدیته ی بالایی دارند.یک لیوان آب پرتقال و حتی سیب سبز بدترین انتخاب هستند اما بعضی افراد می توانند سیب قرمز بخورند و تاثیری بر آنها نداشته باشد این به خود شخص نیز بستگی دارد.

قهوه :

نه تنها اسیدیته آن بالاست کافئین موجود در قهوه  باعث تولید اسید معده می شود و در خیلی از افراد باعث اختلال در خوابشان می شود اگر حتماٌ باید یک فنجان قهوه بنوشید پس بهترین انتخاب برای شما قهوه بدون کافئین است که سطح اسیدیته ی آن پایین تر است و اختلال در خواب به وجود نمی آورد.

با توجه با اطلاعات بالا میتوان این نتیجه را گرفت که اگر می خواهید یک خوراکی برای قبل از خواب انتخاب کنید سعی کنید که اسیدیته ی آن پایین باشد

در مطلب بعدی تیم فیت لیدی غذاهای مفیدی که می توانید در شب انتخاب کنید را به  شما اطلاع می دهد.

نظرات  (۳)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ایول استاد .................پر انرژی ادامه بدین .....همیشه عالی باشید
    پاسخ:
    مخصوصا با روحیه دادن شما عالی هستین
    قهوه رو نمی دونستم 
    وبلاگ خوبی دارید موفق باشید!!!
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز هر مطالبی هست انجام وظیف اس بله خیلی از ما شبانه بیشتر قهوه میخوریم در حالی که از مفید یا مضر بودن این نوشیدنی داغ بی خبریم
    چقد جالب
    ممنون از اطلاعاتتون
    پاسخ:
    نفس خانوم شما همیشه لطف دارین خوشحال شدم به ما هم سر زدین مرسی از اینکه هستین