بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن با مصرف ماهی !

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

اسیدهای چرب امگا ۳

اسیدهای چرب امگا ۳ و اسیدهای چرب اصلی متعلق به خانواده اسیدهای چرب غیر اشباع مرکب، به میزان زیادی در ماهی های چرب و نیز در دانه های کتان، سویا، روغن گیاه منداب موجود هستند. مصرف این مواد باعث تعادل بین اسیدهای چرب اصلی می شود که در تولید بهتر هورمون ها و در طرز کار سیستم عصبی، ‌شادابی و طراوت مو موثر هستند.

اسیدهای چرب امگا -۳ در رشد مغز جنین تاثیر گذار هستند. زنان باردار باید حداقل یک بار در هفته ماهی چرب بخورند. اسیدهای چرب هم چنین به کاهش پدیده های التهابی، تشکیل لخته خون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و یک نوع بیماری پوستی به نام پسوریازیس و التهاب مفاصل کمک می کنند.