بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

راه های بهبود جذب نوشیدنی های پروتئینی
برنج نیز کاملاً در این رابطه مناسب است. راه حل دیگر که یکی از موارد موًثر در این زمینه می باشد، مصرف برنج ( یک فنجان یا کمی بیشتر ) به همراه محلول پروتئینی تان است . این متد به ویژه وقتی موًثر است که حجم زیادی از پروتئین وی هیدرولیز یا وی غلیظ می خورید. تولید کنندگان پودرهای پروتئینی به صورت افزاینده ای عصاره برنج را به فرمول خود به منظور افزایش فرآیند هضم و جذب پروتئین می افزایند.

راه های بهبود جذب نوشیدنی های پروتئینی
زمان نیز در این رابطه مهم است زمان نیز در این رابطه عناصر کلیدی است. پروتئین وی بهترین مکملی است که می توان آن را بعد از تمرین خورد حتی از گوشت و کازئین نیز بهتر است. چرا ؟ زیرا به سرعت هضم و جذب می شود و بدن در این زمان ویژه به صورت موًثر از اسیدهای آمینه استفاده می کند و بلافاصله بعد از یک جریان تمرینی اسیدهای آمینه را وارد خون می کند. پس به منظور عملکرد بهتر می توانید در این زمان از اسید آمینه های زنجیره ای موجود در محلول پروتئینی خود بهترین استفاده را ببرید . حقیقت اینجاست که آنها در زمان بعد از تمرین بهتر از طی آن دارای عملکرد هستند و شما هم در آن زمان پروتئین ایده آل بعد از تمرین خود را دارید.