بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

ذهنیت مثبت در گرفتن رژیم متعادل غذایی میان افراد !

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ

ذهن خودتون رو از جمله «یا همه چیز یا هیچ چیز» خالی کنید. با این ذهنیت، افکار تحریک آمیز در انحراف در رژیم غذایی همچون «خب حالا که اون رو شکست دادم می‌تونم از اون دست بکشم!» که شما رو در اون موقعیت نگه می‌داره، به وجود میاد. اگه شما نگران تکرار اون هستید، به خودتون اجازه بدید با روش‌هایی که شانس پرخوری را کاهش میده، شاد باشید.

برای نمونه، هفته‌ای یه بار در رستوران دسر بخورید یا به جای خرید یه بسته بیسکوییت یا کیک برای خانه از نانوایی یه تیکه کیک بخرید. همچنین، از خوراکی‌های سرشار از مواد مغذی که برای کاهش وزن بسیار عالی اند و احساس شادی بیشتری به شما میدن مثل کره بادام، آووکادو و شکلات تلخ استفاده کنید.داشتن صبر برای چشیدن خوراکی‌ها یه دستورالعمل نتیجه‌بخش برای بروز این فاجعهه.

رژیم غذایی

فشار اجتماعی دارید؟
مورد داشتیم وقتی که تصمیم می‌گیرن غذا یا نوشیدنی خود رو کم کنن تا سالم‌تر بمونن، دوستان و اعضای خانواده آنها می‌گن که تو نیازی به کاهش وزن نداری و هیکل خوبی داری و به اونها واکنش نشان می‌دن. بسیاری از افراد گزارش دادن که وقتی سعی در پرهیز غذایی دارن احساس گناه یا اغوا شدن می‌کنن که این مسئله را بررسی‌ها نیز تائید می‌کند. پژوهشی تازه نشون داده که کسانی که با دوستان همراه می‌شن در مقایسه با وقتی با غریبه‌ها بیرون می‌رون، بیشتر به خود اجازه می‌دن پرخوری کنن.

رژیم غذایی سریع

چگونگی تغییر
عادت خوردن برای سرگرمی رو ترک کنید. برنامه‌ریزی اجتماعی و با جمع بودن و خوشگذرانی رو با شام بیرون و پرخوری اشتباه نگیرید. به جای سینما رفتن و خوردن پاپ کورن و شکلات در پارک به بازی بپردازید. برقصید تا بتونید با این حرکات H2O بیشتری رو در طول عصر دریافت کنید. اگر بازهم به رویه قبل برگشتید، محکم و استوار اهداف مهمتون تکرار کنید و در خواست حمایت کنید. مثلا به این فکر کنید که بهتر خوردن به خوب خوابیدن شما کمک می‌کنه، کارایی شما در محل کار زیادتر می‌شه، سوزش معده‌تون از بین می‌ره، در مقابل میگرن‌تون مقاومت بیشتری نشون میدید و…

نظرات  (۱)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • عالی بود استاد.......همیشه مثبت نگر ......ایول
    پاسخ:
    خیلی مخلصیم استاد