بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

بهترین تمرینات با وزنه برای خانم‌ها

عضله تمرین
قفسه سینه پرس سینه، پرس بالاسینه، پرس زیرسینه
پشت زیربغل هالتر خم، فیله، زیربغل سیم کش
سرشانه پرس دمبل آرنولد، نشر از جانب
جلو بازو (دوسر) جلوبازو با هالتر، جلوبازو لاری تک دست، جلوبازو چکشی
پشت بازو (سه‌سر) پشت بازو تک دست خم، پشت بازو دمبل جفت پشت سر، دیپ
کلی دراز نشست، سوپرمن، در حالت درازکش پایتان را بالا بیاورید و بادستتان آنرا لمس کنید
عضلات چهارقلوی پا اسکات با هالتر، یک پا جلو ۹۰ درجه خم
پا جلو پا ماشین، پشت پا ماشین
ساق پا ساق پا ایستاده، پرس ساق پا با یار کمکی

نتیجه گیری

حرف‌های ما را اشتباه نگیرید، ما اصلاً پیشنهاد نمی‌کنیم که نفر بعدی باشید که برنده‌ی مسابقات بدنسازی یا بدن سازی جهان می‌شود! خانم‌هایی که بیش از اندازه وقت خود را صرف تمرین با وزنه‌ها می‌کنند بدن فوق عضلانی و مردانه پیدا خواهند کرد.

اگر خیلی با وزنه‌ها دست و پنجه نرم کنید، تناسب اندام زنانه‌تان را از دست خواهید داد، بنابراین خیلی مهم است که تعادل خود را در تمرینات حفظ کنید. یک تمرین عالی برای خانم‌ها این چنین است :

  • ۳۰ دقیقه ورزش‌های هوازی متوسط یا ۱۵ دقیقه هوازی با شدت زیاد. به پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، رقص یا دویدن فکر کنید.
  • ۳۰ دقیقه تمرین با وزنه‌های سبک با تکرار و شدت زیاد، یا ۲۰ دقیقه تمرین با وزنه‌های سنگین و تکرار کم. به سراغ تمریناتی بروید که حداکثر گروه‌های عضلانی‌تان را به حرکت در می‌آورند (شنا سوئدی، پرس سینه، زیربغل سیمکش و…)

ترکیب تمرینات هوازی و تمرین با وزنه‌ها راهی عالی برای چربی سوزی و تقویت عضلات شما هستند. تنها در چند هفته، از تغییراتی که در بدن خود مشاهده خواهد کرد متعجب خواهید شد!

نظرات  (۲)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • روزانه یا سه روز در هفته؟!؟
    پاسخ:
    استاد صد در صد سه روز در هفته خیلی بهتره جهت تناسب اندام و بدنی سالم و اماده
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • مرسی استاد 
    پاسخ:
    خواهش میکنم استاد