بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

کامل ترین و بهترین اطلاعات اموزشی بدنسازی و فیتنس از برترین اساتید www.fitnesspro.blog.ir

بهترین سایت اموزش بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام

هدف من و دوستانم در این وبلاگ بیان مطالب و اصول صحیح و پایه در زمینه اموزش و شیوه صحیح اجرای حرکات بدنسازی و اموزش فیتنس و فیزیک می باشد تا ورزشکاران عزیز بتوانند با به کارگیری از متد و روش درست این رشته دارای فیزیک بدنی زیبا و عظلانی و متناسب باشند .
با ارزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی..... یا علی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۹ - دانلود آهنگ جدید
    عالی
  • ۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰ - N@f@s 2000
    ممنون
نویسندگان

بهترین برنامه تمرینی جهت تناسب اندام و فیتنس !

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ب.ظ

نشر سرشانه از جانب ۴ ست تا نهایت خستگی و سپس ۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی

نشر سرشانه خمیده ۴ ست تا نهایت خستگی و سپس ۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی

کول با هالتر + شراگز با هالتر   ۴ ست با ۱۷ تکرار

روز چهارم برنامه فیتنس:

اسکوات پا با هالتر : ۴ ست تا نهایت خستگی و سپس ۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی

پرس پا معکوس : ۴ ست تا نهایت خستگی و سپس ۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی

جلو پا با ماشین پشت پا با ماشین   ۴ ست با ۱۷ تکرار

ساق پا ایستاده ۴ ست تا نهایت خستگی و سپس ۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی

نکته مهم در این برنامه فیتنس اینست که تکرار ها باید بصورت نیمه انجام شود

تا فشار بصورت متوالی بر روی عضله هدف اعمال شود.

نکته دیگر این که در کنار این برنامه فیتنس باید حتما از تمرینات هوازی ۳ روز در هفته استفاده شود.

برنامه غذایی باید کامل و سرشار از پروتئین باشد و کربو هیدرات ها از

ساعت ۶ بعد از ظهر به بعد نباید زیاد مصرف شود.

از مکمل هایی مثل : پروتئین ۱۰۰ % whey و آمینو اسید ۲۲۲۲ و

چربی سوزها هم میتوانید در کنار این برنامه فیتنس استفاده کنید.

نظرات  (۲)

عااالی بود 
ممنون
پاسخ:
ممنون از لطف شما که وقت گذاشتین و مطالعه کردین وظیفه بود مرسی
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ............