سلام و صبح بخیر خدمت دوستان و همراهان عزیز در وبلاگ fitnesspro

دوستان عزیز جهت پر بارتر شدن مطالب وبلاگ و اینکه همه عزیزان بتوانند از تمامی مطالب و نکات گفته شده استفاده کنند وبلاگ fitnesspro  را به دوستان خود معرفی کنید و لینک ما رو در وبلاگ خود قرار دهید .. یا علی

ترکیب آب لیمو و آب گرم برای صبحانه معجون قوی ای برای لاغری و رسیدن به تناسب اندامه فقط کافیه توی یک فنجون آب گرم چند قطره آب لیمو بریزید و میل کنید. در ادامه فواید و تاثیرات این معجون برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی رو ببینید.

فواید نوشیدن آب لیمو و آب گرم در صبحانه

 آب لیمو به هضم غذا کمک میکنه
✅ آب لیمو از طریق ادرار بدن رو تصفیه میکنه
✅ سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه
✅ پوست رو پاکسازی میکنه

مصرف ترشی جات به خصوص لیمو هم باعث افزایش عملیات سوخت و ساز  بدن میشه و از تراکم چربی جلوگیری میکنه و مثل یک پاک کننده طبیعی در بدن عمل کرده و بدن رو سم زدایی میکنه. ماده “پلی فنل” موجود در پوست لیمو، کبد را تحریک و وادار به سوزاندن چربی میکنه و مانع انباشت چربی در بدن و افزایش وزن میشه.

مفید برای کاهش وزن و تناسب‌اندام
لیمو سرشار از فیبر پکتین است که اشتها را کاهش می‌دهد. مطالعات نشان داده است، افرادی که رژیم غذایی قلیایی دارند، بسیار سریع‌تر از دیگران می‌توانند وزن خود را کاهش دهند. اگر مایلید وزن خود را کاهش داده و به‌تناسب اندام برسید، نوشیدن هرروز صبح، یک لیوان آب گرم و لیمو را به شما توصیه می‌کنم که در مدت دو هفته تاثیران این معجون رو به خوبی احساس میکنید.