آیا هیچ‌وقت به این مسئله فکر کردینکه چرا بسیاری از راه‌کارها برای کاهش وزن دیگه جواب ؟ شاید در اکثر موارد سعی کردینکه حین انجام آنها خود رو گول بزنید

آیا هیچ‌وقت به این مسئله فکر کردین که چرا بسیاری از راه‌کارها برای کاهش وزن دیگه جواب نمیده؟ شاید در اکثر موارد سعی کردینکه حین انجام آنها خود رو گول بزنید. با این حال می‌خواهیم در این‌جا به چند نکته‌ درباره‌ی کاهش وزن اشاره کنیم که حتما برایتان جالب خواهد بود:
رژیم غذایی و بد ورزش کردن
اگر غذا به اندازه‌ی کافی نخورید و درست ورزش نکنید، وزن‌تان تغییر نمی‌کنه و میزان غذایی که می‌خورید بد سوزانده بشه. اگر درست غذا خورده و ورزش کنید، می‌توانید به خوبی وزن کم کنید.برای رژیم لاغری، این شش غذا رو نخورید.

حذف کردن وعده‌های غذایی
یکی از اطلاعات نادرستی که در طی سال‌ها به ما گفته شده این است که کم خوردن یعنی کاهش وزن. البته این حرف چندان هم بی‌معنا نیست، می‌توان گفت که کم خوردن غذاهای بی‌فایده و بد مانند شیرینی‌ها و چربی‌های ناسالم میتونهبه کاهش وزن کمک کنه اما حذف وعده‌های غذایی به طور کلی باعث به هم خوردن متابولیسم بدنه.

دریافت
حجم: 2.7 مگابایت
توضیحات: موسیقی دلنشین از گروه موسیقی Epic Escop
کم خوابیدن
آیا میدونین که خواب و کمبود وزن با هم ارتباط دارند؟ کمبود خواب نه تنها باعث میشه که بیشتر در معرض خوردن احساسی قرار بگیرید، بلکه از طرفی میزان کورتیزول خون رو هم افزایش میده. همان‌طور که میدونین کورتیزول عامل محرک اشتهاست بنابراین کمبود خواب باعث می‌بشه که بخواهید بیشتر بخورید.
مشکلات تیروئید
یکی از مشکلات تیروئیدی که به کاهش وزن هم مربوطه، کم‌کاری تیروئیده. در واقع در این شرایط بدن شما هورمون‌های کافی برای تنظیم فعالیت متابولیسم تولید نمیکنه . شاید تصورش سخت باشه  وقتی که بخواهید وزن کم کنید و در همان حال بدن‌تان به خاطر تغییرات هورمونی، با شما در حال جنگ بوده و به شما میگه که وقت خوردنه.