با سلامی دوباره خدمت عزیزان و همراهان در وبلاگ fitnesspro


* چه نوع تمرینات اماده سازی و تغذیه ای برای بیرون کشیدن جزئیات چشمگیر در همسترینگ مورد نیاز است ؟


اگر می خواهید همسترینگ شما پر از خطوط عمیق و چشمگیر باشد ، باید به یاد داشته باشید که تغذیه و رژیم غذایی تان بیشترین اهمیت را خواهد داشت ، پایبندی به تمرینات هوازی هم به شما کمک خواهد کرد ، دوهای سرعت هم بطور قابل توجهی عضلات همسترینگ را بکار می گیرند و می توانند برای بیرون کشیدن جزئیات تازه مفید باشند.

همان نکاتی که در مورد گرم کردن و حرکات کششی برای انجام تمرین با وزنه ذکر شد ، پیش از دوهای سرعت هم باید مد نظر قرارگیرد ، .


* داوری در مورد همسترینگ بدنسازی تغییر یافت ؟

در گذشته داشتن پاهای چشمگیر در عضلات چهار سر ران خلاصه می شد و برای اینکه داوران امتیاز کامل را به پاهای شما بدهند کافی بود اما امروز این مسئله تغییر یافته انچه در رقابتها بیش از هر چیز مورد توجه قرار می گیرد عضلات پشت افراد است.


از بالای پشت گرفته تا ساق پا ، همین مسئله بود که باعث تمایز قهرمانان اسبق مستر الکپیا ، رونی کلمن ، با سایر رقبایش می شد ، او به خاطر داشتن پاخای حجیم و توسع یافته شهرت داشت ، فیگورهای پشت او از سر تا پا ، هر کسی را حیرت زده می کرد ، در کنار داشتن عضلات حیرت انگیز در پشت.


عضلات بالا تنه ، عضلات همسترینگ و حجیم ، تفکیک شده و با کیفیتی داشت ، او از جمله کسانی بود که باعث توجه بیشتر داوران به این بخش از بدن شد و حالا داشتن پشت پاهایی ضخیم و تفکیک شدهد، لازمه موفقیت در رقابتهای سطح بالا بشمار می اید...